notrightrider
The white zone is for loading and unloading only
Wow ingen här i forumet verkar vilja förebygga skador eller dödsfall!?
Har du några ideer på hur vi kan skapa en säkrare miljö för oss motorcyklister?
Om inte! låt mig göra jobbet och pusha mig vidare i mitt arbete istället för att tracka ner på mig, på produkten, på allt du kan komma på att kommentera för kommenterandets skull.
- Istället för att tracka ner och säga "kinajeans" i din ignorans (jeansen tillverkas i Italien, Airbagen i Frankrike och denim tyget i Spanien) så supporta.
De FLESTA här i forumet kör i Kevlar jeans från Pakistan (titta i dina Kevlar jeans) - det är standard idag.
- Istället för att påpeka att engelska ord och svenska ord blandas i en mening, påpeka något som kan skapa en säkrare värld.
- Istället för att skriva att skyddsutrustning är onödig (vilket du egentligen inte tycker) så kom med vad du tror hade funkat för dig. Om inte skyddskläder vad kan då förebygga skador?
- Istället för att dra upp hocket statistik i tråden!? kom med ett bättre förslag på hur vi kan få koll på hur många som skadas och omkommer.
- Tack, @Coola Ola för tipset om försäkringsbolag, visst skadas hojen även om föraren förblir oskadd.
- Tack, @zoda för att du gillar inlägget. Följ Zoda's exempel, det är det minsta du kan göra som tittar in i den här tråden. Det är support!
- Tack, @Wiseguy för att även du gillar inlägget, du lever upp till ditt namn!
Det finns flertalet trådar här i forumet som handlar om dödsfall, skador, krockar... men inte en enda tråd som handlar om lösningar på problemet. Låt oss försöka lösa problemet från så många perspektiv som möjligt... för ingen kommer lösa det om inte vi gör det TILLSAMMANS, ingen bryr sig om oss motorcyklister förutom vi själva.
Oj, här har det redigerats hej vilt.
Låt mig möta några punkter.
De FLESTA här i forumet kör i Kevlar jeans från Pakistan (titta i dina Kevlar jeans) - det är standard idag.
Jag tror du har en skev bild av volympotentialen hos din produkt. De flesta här på forumet kör INTE i kevlarjeans.
I mitt umgänge finns INGEN som kör i kevlarjeans. Jag skulle aldrig ta på mig något sådant.
Det finns flertalet trådar här i forumet som handlar om dödsfall, skador, krockar... men inte en enda tråd som handlar om lösningar på problemet. Låt oss försöka lösa problemet från så många perspektiv som möjligt... för ingen kommer lösa det om inte vi gör det TILLSAMMANS, ingen bryr sig om oss motorcyklister förutom vi själva.
Det finns mängder med trådar som avhandlar trafiksäkerhet, körstil och medvetenhet - samt skyddskläder.
Generellt är de som överlevt utav forumets medlemmar mycket säkerhetsmedvetna. Hönan diskuterar ofta detta faktum med ägget, utan att riktigt nå fram.
Wow ingen här i forumet verkar vilja förebygga skador eller dödsfall!?
Har du några ideer på hur vi kan skapa en säkrare miljö för oss motorcyklister?
Om inte! låt mig göra jobbet och pusha mig vidare i mitt arbete istället för att tracka ner på mig, på produkten, på allt du kan komma på att kommentera för kommenterandets skull.
Jesuskomplex much, Moses?
Du har varit jätteduktig på att skapa buzz kring dina brallor, synts i rätt sammanhang och med rätt människor - och dra in stålars. Det har du fått cred för - även här inne.
Är pengarna slut nu?
Här inne har ballongbrallorna inte fått luft under vingarna, så mycket är säkert.
Vi som har några krascher bakom oss vet vad som fungerar för just oss.
Jag kör ATGATT, i alla väder, på alla underlag och alla säsonger.
Ibland vurpar jag tre gånger på en dag, ibland går det tre månader innan jag ligger brevid hojen igen.
Kevlarjeans är helt ointressanta av en mängd anledningar. Uppblåsbara brallor ändå mer så.
Själv har jag fler frakturer än de flesta att skämmas över, men ingen av dem hade kunnat undvikas med uppblåsbara brallor.
Du kan ju för i jisse namn inte bli sur och hitta på fabler för att din produkt inte passar mig.
Last edited: