Ordning och reda på vår forumdel.

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Har fått klagomål från flera personer som tycker att det är svårt att hitta den information som de söker här på vår del av forumet.

För att råda bot på detta gör vi som följer.

Håll er till ämnet i respektive tråd. Finns det en tråd som berör ämnet, håll er till den, och starta inte en ny tråd med samma innehåll.

Har ni något nytt att komma med, starta en ny tråd istället för att skriva i en befintlig tråd som berör ett annat ämne. Folk hittar inte er information och hittar det inte er information får ni ingen att åka med.

Några vill att jag ska radera redan befintliga trådar så att det blir mindre stökigt på vår forumdel. Personligen tycker jag att det vore synd att förlora vår "historia", så om vi bara får lite ordning så slipper vi ta bort gamla trådar.

Jaja, slut med gnäll och tjat från min sida.
Har ni andra synpunkter på SH-SUndsvall/Timråforumet så ös på.

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Presidenten har talat !!!!!

:
Abloy skrev:
Har fått klagomål från flera personer som tycker att det är svårt att hitta den information som de söker här på vår del av forumet.

Håll er till ämnet i respektive tråd. Finns det en tråd som berör ämnet, håll er till den, och starta inte en ny tråd med samma innehåll.

Har ni något nytt att komma med, starta en ny tråd istället för att skriva i en befintlig tråd som berör ett annat ämne. Folk hittar inte er information och hittar det inte er information får ni ingen att åka med.

Några vill att jag ska radera redan befintliga trådar så att det blir mindre stökigt på vår forumdel. Personligen tycker jag att det vore synd att förlora vår "historia", så om vi bara får lite ordning så slipper vi ta bort gamla trådar.

:tummenupp Kanon Abloy bra att du styr upp forumet, blir det ingen ordning får vi starta en( Njurunda sektion) här söder om stan följer vi vett & ettiket. :) :)

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
Abloy skrev:

Låter rimligt tycker jag..
Döremot skulle du ju lägga in gammal skåpmat osv. i en enda tråd typ. Så att det blir färre trådar om inte annat..

jacki

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
Gixx 1000
halooo trådar hit o trådar dit kan man inte ha latjo jag menar det är ju roligare om man har mycket att läsa........ :tuttar

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
jacki skrev:
halooo trådar hit o trådar dit kan man inte ha latjo jag menar det är ju roligare om man har mycket att läsa........ :tuttar

Självklart är det bara att ösa på med inlägg :yoparty

Det som är viktigt att tänka på är att de som söker information om körningar och aktiviteter ska kunna hitta vad de söker utan att behöva läsa alla spammtrådar på vår forumdel.

Inte roligt att upptäcka att man har suttit hemma ensam och varit toksugen på att åka för att sedan läsa på SH att ett gäng på tio hojar har varit ute och lekt.

annsan_r1

Guest
jacki skrev:

Bara lite info..vi vill bara har allt mer organiserat istället för totalt kaos...vilket massa nystartade trådar innebär...med andra ord INTE mindre att läsa utan mer proffsigt :tuttar

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår