Orkar inte söka!

Status
Ej öppen för fler svar.

Niick

Smirnoff <3
Gick med
8 May 2006
Hoj
Aprilia -06
Tjena!

Err, Går det bra att köra även om varningslampan för växellådsoljan blinkar ibland(Menar att det är mindre olja än va det skall vara), blinkar bara ibland men om man typ står still eller något sånt så lyser den inte. Spelar det någon roll förutom att det är jävligt irriterande?

Tack på förhand,
jag.:tummenupp

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Tjena!

Err, Går det bra att köra även om varningslampan för växellådsoljan blinkar ibland(Menar att det är mindre olja än va det skall vara), blinkar bara ibland men om man typ står still eller något sånt så lyser den inte. Spelar det någon roll förutom att det är jävligt irriterande?

Tack på förhand,

blinkar den bara till när du varvar högt på växlar? för isf är det ingen fara. till exempel när du ger fullgas i 1an?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ursäkta men varningslampa för växelådsoljan? Säker på att det inte är 2 takts oljan för det är det de brukar vara varningslampa för? isf betyder det att det är såpass lite att det kommer under varnings nivån när det gungar till (tex vid acceleration) och du kan lugnt köra tills den lyser och sen en tank efter det typ.

Niick

Smirnoff <3
Gick med
8 May 2006
Hoj
Aprilia -06
Jag menar inte 2taktsoljan(dock lyser den också, men skall fyllas på:tummenupp ), och ja, varningslampan lyser bara vid hård imbromsning, fullt drag i 1an etc.. eller rossi-svängar. så då antar jag att det är lungt:)

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Jag menar inte 2taktsoljan(dock lyser den också, men skall fyllas på:tummenupp ), och ja, varningslampan lyser bara vid hård imbromsning, fullt drag i 1an etc.. eller rossi-svängar. så då antar jag att det är lungt:)

ja det är lugnt, när den börjar lysa konstant är det dags att byta, fast har du seriöst en lampa för växellådsolja :va

förövrigt :) bättre trådrubrik nästa gång :)

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
3052959 Jag menar inte 2taktsoljan(dock lyser den också, men skall fyllas på:tummenupp ), och ja, varningslampan lyser bara vid hård imbromsning, fullt drag i 1an etc.. eller rossi-svängar. så då antar jag att det är lungt:)
Fan vad frekCt. Jag har ingen lampa för växellådsoljan och kan inte hitta det i instruktionsboken heller. Snacka om Limited Hardkåre Ejdition. :yoparty

Niick

Smirnoff <3
Gick med
8 May 2006
Hoj
Aprilia -06
Fan vad frekCt. Jag har ingen lampa för växellådsoljan och kan inte hitta det i instruktionsboken heller. Snacka om Limited Hardkåre Ejdition. :yoparty

:tummenupp Inte just för den, även för överhettning etc.

frekCt Vaaaaa, kommer köra ihjäll mij direkCtnu :eek:utlaw :yoparty

Skål:fyllisar :fyllisar

Niick

Smirnoff <3
Gick med
8 May 2006
Hoj
Aprilia -06
Men det är ju varningslampan. Den har ju typ alla. Daah!!!111oneone :öga

Tjena!

Err, Går det bra att köra även om Varningslampan! för växellådsoljan blinkar ibland(Menar att det är mindre olja än va det skall vara), blinkar bara ibland men om man typ står still eller något sånt så lyser den inte. Spelar det någon roll förutom att det är jävligt irriterande?

Tack på förhand,

Kanske det jag menade:tummenupp :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...