Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:En avatar utan röda ögon!
Ho ho - jag ska trigga och stressa honom och hans JHA-kittade 05:a så till den milda grad att de båda kissar på sig.Pålle skrev:Fan vad du triggar honom. Du har inte en chans... Jag kommer göra allt i min makt för att hans JHA-kit försedda hoj ska varva dig vart tionde varv, ungefär...
Nyteknik skrev:Ho ho - jag ska trigga och stressa honom och hans JHA-kittade 05:a så till den milda grad att de båda kissar på sig.![]()
Fortsätt med det så blir det ännu mer spännande!oFFkeFF skrev:Många nya som haussar sig själva rätt högt och tror topp10 är en enkel match![]()
sandstream skrev:Sen att man kanske får äta upp det är en annan femma![]()
Trango_B skrev:Håller med där.
Kolla bara på Swedie, han var ju lite halvkaxig innan sommaren och få trodde att han var speciellt vass. Nu är han A-förare med helspons![]()
McB skrev:Helspons?![]()
Har sett honom "live" ett par gånger och kan han ge fan i att krascha sönder kroppen så kan det nog gå bra i NSBK 2005.Trango_B skrev:Håller med där.
Kolla bara på Swedie, han var ju lite halvkaxig innan sommaren och få trodde att han var speciellt vass. Nu är han A-förare med helspons![]()
Hagster skrev:Vi såg ju hur det gick på sviestad på lånad hoj.:
oFFkeFF skrev:Många nya som haussar sig själva rätt högt och tror topp10 är en enkel match![]()
oscar skrev:Mitt mål har jag sagt att det är topp 5 och självklart kommer det inte bli en enkel match, men omöjligt ska det f-n inte vara!
Ett annat mål är att slå mina PB på samtliga banor och med ett knivskarpt chassie (TM) så ska väl inte det vara en omöjlighet heller.
Jag vet att detta inte är svart på vitt, men jag tittade igenom lite varvtider från denna säsongen och kom fram till detta...
Atorp: 1.41,552 vilket ungefär motsvarar 7:e plats i 250R.
Sviestad: 54,540 -> 6
Falken: 44,387 -> 9
KGA: 1.10,479 -> 5
...så om jag 2005 inte slutar topp 10 så kan jag ärligt säga att jag är besviken med säsongen och Pålle får både skulden och sparken! Detsamma gäller om jag slutar 2:a och Nyteknik 1:a...![]()
oscar skrev:Mitt mål har jag sagt att det är topp 5 och självklart kommer det inte bli en enkel match, men omöjligt ska det f-n inte vara!
Ett annat mål är att slå mina PB på samtliga banor och med ett knivskarpt chassie (TM) så ska väl inte det vara en omöjlighet heller.
Jag vet att detta inte är svart på vitt, men jag tittade igenom lite varvtider från denna säsongen och kom fram till detta...
...så om jag 2005 inte slutar topp 10 så kan jag ärligt säga att jag är besviken med säsongen och Pålle får både skulden och sparken! Detsamma gäller om jag slutar 2:a och Nyteknik 1:a...![]()
oFFkeFF skrev:Kan inte säga annat än att det blir hårda race nästa år![]()
oFFkeFF skrev:Många nya som haussar sig själva rätt högt och tror topp10 är en enkel match![]()
Nordgren skrev:Glöm inte att en 250 inte går så snabbt som en R1:a
Men du vet jag sagt "Jag kan göra vilken som till...
Föresten om hojen nu blev för dyr så står den kanske en TSR och väntar på att bli leasad. Bättre läga att diskutera ersättning nu när du börjar förstå vad det kostar att köra racerhoj
DP #70 skrev:Din hoj, eller?
Hur mycket ska du ha?
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning