Oskulden borta

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
och jag saknar den inte! Idag var första gatåket för -04. Mötte en ducce vid sergels torg, och en BMW cruiser vid djurgården annars var det rätt ensamt (inte lika ensamt som när den "riktiga" oskulden rök, men nästan). Att powerslida som Rossi (fast utan kontroll), var inga problem, mycket grus och kallt fortfarande. Bilister vet fortfarande inte vad blinkers eller backspegel används till, så mao tänk efter före, så syns vi i trafiken snart. :)

//D

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
ska man säga grattis eller??? vill också ut och köra nu... fast det blir ju lite mer spänning när man ska "ta oskulden" av en helt "ny" motor i vår.. :tuttar

Akta dig för ilskna bilister bara... :tummenupp

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
äsch - 2 månader kvar av helvetet ju....

Evil_Henke

Nyrakad pung!!
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
TTR 125 -05 CBR 600 -02 Er6-n 07
jag kom nyss in efter att vart ute några timmar å gasat!! fan va bra det gick att slanga idag!! :Bugar trodde jag skulle va lite ringrostig då man inte kört på ett tag!! kul va det iaf men bitvis lite halkigt..

KOne

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
ligger i en hög..
Träffa på hela tre stycken på vägen till gymmet!!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag körde också premiärsvängen idag. 33 kilometer med phat wheelies och grimmt hjulspinn. Man måste tvätta efteråt. Salt-blä på hela alltet.

Bifogat

• foreefter.jpg
    foreefter.jpg
    73.9 KB · Visningar: 107
  • blaaaaa.jpg
    blaaaaa.jpg
    87.1 KB · Visningar: 115

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
Ja, f*n vad gôtt det va å ut å gasa idag!!! Inte för att bilisterna såg en, men vad gjorde det när man nästan fick dratt till varvstoppet på 6:an...
F. :D

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Mattias skrev:
Jag körde också premiärsvängen idag. 33 kilometer med phat wheelies och grimmt hjulspinn. Man måste tvätta efteråt. Salt-blä på hela alltet.

Ha, jag vart av med oskulden på samma dag som den allsmäktige. Undras vad jag vinner?

mankan

Godis är gott!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
Suzuki DR 650 SE 1999
Det blev 7 mil idag. Täby till Sollentuna. Vidare till Waxholm och sedan hem igen. Såg inte en enda hojåkare. Gjorde NÄSTAN misstaget att hälsa på en EU-moppe men hejdade mig i tid :D

Inte alls farligt kallt. Mäktig känsla när man körde på den torra fina vägen som var kantad av snötäckta åkrar. Vackert var ordet :)

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
När jag blir stor så..
Det är ingen som vet vem det var som körde på E22:an utanför Kristianstad igår, det var väl vid 1630 ungefär?
Jag låg väl i 120, med bilen, och det vara svischade till...tror det var en CBR..inte säker..

demo1

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Yamaha WR250 supermoto
loser skrev:
och jag saknar den inte! Idag var första gatåket för -04. Mötte en ducce vid sergels torg, och en BMW cruiser vid djurgården annars var det rätt ensamt (inte lika ensamt som när den "riktiga" oskulden rök, men nästan). Att powerslida som Rossi (fast utan kontroll), var inga problem, mycket grus och kallt fortfarande. Bilister vet fortfarande inte vad blinkers eller backspegel används till, så mao tänk efter före, så syns vi i trafiken snart. :)

//D

Såg oxå duccen vid rondellen på sergels. Ahhh härliga vår toner! =)

Jag åkte inlines med några polare brevid. Kan juh sägga att det ryckte lite i tl1000r nycklarna när han drog förbi =)

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
demo1 skrev:
Såg oxå duccen vid rondellen på sergels. Ahhh härliga vår toner! =)

Jag åkte inlines med några polare brevid. Kan juh sägga att det ryckte lite i tl1000r nycklarna när han drog förbi =)

Mötte Duccen tidigare vid strandvägen, så jag tror han åkte ett par varv (jag var in till kontoret vid värtan under tiden). Det var lite skatare (juniorer) som höll på när jag åkte förbi sergel.

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Superduke 05
Körde min första runda idag, fasen vad det gick! Men en aningen snålt må jag säga (-5C)

demo1

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Yamaha WR250 supermoto
loser skrev:
Mötte Duccen tidigare vid strandvägen, så jag tror han åkte ett par varv (jag var in till kontoret vid värtan under tiden). Det var lite skatare (juniorer) som höll på när jag åkte förbi sergel.

=) jag e 22 (kanske junior??!?!?) och mina polare är över 30 =P men du kanske menar 10åringarna på bräda? vi åker inlines.

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
demo1 skrev:
=) jag e 22 (kanske junior??!?!?) och mina polare är över 30 =P men du kanske menar 10åringarna på bräda? vi åker inlines.

22? Då är du ju int ens torr bakom öra, pöjk! Skämt åsido, så var det några juniorer på skate (ca 15 år), som var de enda jag såg.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept