Oskyldiga små skurkstreck...

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
just kommit tillbaka från tvättstugan, har liksom inte hänt nåt kul alls...ska ner igen om 30min, kanske blir det roligare då...

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Nu när vi ändå är inne på ondska i allmänhet...

En jul när jag var ute och julhandlade så hittade jag en affär som hade en stor störtskyltning av... ÄGGKLOCKOR

Jag vred upp samtliga på nästintill maxtid (45min) handlade det jag skulle ha och sedan gick jag och satte mig på cafeet mittemot och drack kaffe...
Tack :Bugar

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol

En jul när jag var ute och julhandlade så hittade jag en affär som hade en stor störtskyltning av... ÄGGKLOCKOR

Jag vred upp samtliga på nästintill maxtid (45min) handlade det jag skulle ha och sedan gick jag och satte mig på cafeet mittemot och drack kaffe...

En gång hade ikea en vanlig kaos-låda full med äggklockor nära kassan. Detta var innan snabbkassornas tid så jag och min bror hade bra med tid på oss att vrida äggklockor.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
hahaha så elaka o så underbara ni e! :tummenupp

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC

du skulle ju satt dem med ett litet intervall :fakta

:D:D

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
Vet inte vart jag minns detta från, youtube? jackass? nån film? .. anyway: Det spelades in svordomar på kasettband, med lång tystnad mellan svordomarna, sen gick de ut till allehanda affärer som sålde stereos typ ICA MAXI-style, i med kasettbandet, på med max volym och PLAY.. med lagom långa mellanrum kommer det FUCK... CUNT.... PISS... ekandes över affären..

EDIT: Fick mig förresten att tänka på "Urban Sports" på youtube.
T.ex. [YOUTUBE-ID]l8CEzILvtg8[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Lånade en nyckel till polarens lägenhet av hans morsa, ställde om alla hans klockor, gick hem till mig och ringde och väckte honom och sa att jag bara kollade så han va uppe och på väg till jobbet kl 01.30 på natten när han skulle börjat kl 06.00. Det var vinter så han reagerade inte på nåt alls förrän han kom till jobbet och nattskiftet frågade honom vad han gjorde där mitt i natten. Han pratade inte med oss på flera dagar. :yoparty

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Ingen
Lånade en nyckel till polarens lägenhet av hans morsa, ställde om alla hans klockor, gick hem till mig och ringde och väckte honom och sa att jag bara kollade så han va uppe och på väg till jobbet kl 01.30 på natten när han skulle börjat kl 06.00. Det var vinter så han reagerade inte på nåt alls förrän han kom till jobbet och nattskiftet frågade honom vad han gjorde där mitt i natten. Han pratade inte med oss på flera dagar. :yoparty

:rofl hahahahah

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Sätta genomskinlig tejp på låset när man vet att polaren kommer komma hem sketfull. Brukar ta ett tag innan vederbörande listar ut varför han inte får in nyckeln.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

Haha, tillome elakare än när jag ställde om väggklockan o tjejens mobil o låtsades vakna till o skaka till henne o undra om hon inte hade börjat jobbet redan..
Hon började grina för hon trodde hon var ett par timmar sen till jobbet :D

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Haha, tillome elakare än när jag ställde om väggklockan o tjejens mobil o låtsades vakna till o skaka till henne o undra om hon inte hade börjat jobbet redan..
Hon började grina för hon trodde hon var ett par timmar sen till jobbet :D
Också gjort den, högst impopulärt..

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
En kollega till mig var ganska seriös i sitt bus ...

[YOUTUBE-ID]uW8OFgkmy20[/YOUTUBE-ID]

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Ingen
Nu undrar jag hur mycket 310 000 ätpinnar kostar, eller hur man lyckas få tag i de gratis. Fan man skulle inte behöva diska bestick igen någonsin!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag hörde talas om några som fyllde en lägenhet med såna här frigolitchips som brukar användas som stötdämpning i kartonger.

Det höll tydligen på att gå illa då dom lade sig på diverse varma elektriska grejor och smälte fast.

Annars älskar jag att höra talas om såna här bus...

Peterlan

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Mar 2006
Hoj
Gammal Funduro
Sätta genomskinlig tejp på låset när man vet att polaren kommer komma hem sketfull. Brukar ta ett tag innan vederbörande listar ut varför han inte får in nyckeln.

Jag blev utsatt för ett tejpskämt en gång när jag var ung. Kom hem lite dragen och klev in i hissen. Tryckte upp mig till tredje våningen där jag bodde. När hissen kom fram så vände den omedelbart och åkte ner igen. Så höll det på några gånger innan jag upptäckte att någon tejpat in knappen för bottenvåningen. Till saken hör att jag hann bli åksjuk och spydde i hissen under mina resor upp och ner mellan våningarna.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Jag har tagit besticklådan och fyllt med vatten när alla bestick är kvar i, sen in i frysen. Det är skitpoppis dagen efter!

När exet stod och borstade tänderna med stängd dörr släckte jag ner hela lägenheten och gömde mig. När hon kom ut så ropade hon såklart, men inget svar... Sen hoppade jag fram och vrålade, men hon skrattade inte alls. Tjejer är bra konstiga :va

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år