Jag fick veta att polarn blivit medlem på en dejtingsida. Så jag tog tag i saken och sökte upp honom där.
Skapade ett konto på sidan som en sexig liten snärta... Skapade även ett msn-konto... La upp en profilbild som vem som hellst skulle bli såld på...
Va in på hans sida och vände utan att skriva något så att han skulle lockas till betet... Och ja, jag fick den starten jag ville.
Han gick in på sidan och kontaktade mig som kvinna!
Nu var han i mitt våld helt o hållet!
Vi chattade mycket ett par veckor, halva nätterna gick och han blottade sig totalt... Han övergick rätt fort i dirty talk så att säga och jag som kvinna hängde på så klart! Han berättade in i minsta detalj vad han ville göra med mig, och hur hiiiimla kåt han var på mig...
Och sen eftersom kom förfrågningar om telefonnummer för han blev sååå sugen på att prata... Ja, ses med, för den delen..
Jag hade i tankarna att boka upp en romantisk middag på nått ställe och dra dit polarna till samma ställe och sitta bordet brevid när han kommer dit o ska möta sin pingla, men det kändes lite väl taskigt.
Men i alla fall så ordnade jag ett kontantkort så att han inte skulle känna igen telefonnumret. Så jag gav han ett nummer och han ringer så klart omedelbums, kåt som han är. Då svarar jag med en riktigt mörk och dov röst: "Ja, det är Göran"... Blir helt tyst en bra stund i andra änden...
Hör nästan hur svetten börjar rinna på han... Då kunde jag bara inte hålla mig för garv längre... Det va fan så att han fick andningssvårigheter när han insåg vem han under ett par veckors tid kåtat upp sig för...