Oskyldiga små skurkstreck...

Smagatusk

Guest
Jag har tagit besticklådan och fyllt med vatten när alla bestick är kvar i, sen in i frysen. Det är skitpoppis dagen efter!

När exet stod och borstade tänderna med stängd dörr släckte jag ner hela lägenheten och gömde mig. När hon kom ut så ropade hon såklart, men inget svar... Sen hoppade jag fram och vrålade, men hon skrattade inte alls. Tjejer är bra konstiga :va

Antingen så bor ni i en bunker utan fönster, eller så är du överdrivet pigg klockan 5 på morgonen.

ReoReo

Proud member of Lucius fan club!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki minimotard i Bangkok.
När jag var 18 år så var vi tre kompisar som sommarjobbade ihop. Vi småjävlades alltid med varandra, så som inte är helt ovanligt bland kompisar emellan. Kommer bla ihåg:

- Kompisarna hade ägnat en heldag att smälta krympplast runt mina hemnycklar. "Paketet" var så stort att den inte gick ner i en ICA kasse.

- En fredagseftermiddag då kompisen hade bråttom till en förfest stängde vi in hans bil med två stora jordhögar.

- Många gånger hittade min flickvän "använda" kondomer innehållande vit tvål i mina jackfickor. Första gången blev hon ganska upprörd.

- Ofta körde vi traktor med släp. Fällde ner stödbenet på släpet när kompisen hade parkerat på en fotbollsplan. Han hann köra en lång stund innan han märkte att han hade plöjt upp halva planen med det nerfällda stödbenet.

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
SP-1
Älskar sånt här!

ICA har numer kondomer på hyllan, i larmad förpackning. Bara att slänga ner i någon som själv-scannar's påse. Tjuter fint på vägen ut. :tummenupp

Jobbar med en kille som är låt oss säga ny på datorer. Jag gjode en print-screen på hans skrivbord, gömde alla ikonerna och la bilden som bakgrund.

sportbike

Guest
Det här vore kul:
Hittar jobbarkompis kvarglömda mobil när han åkt på lunch.
Skriv ett sms med texten "ring mig efter 13,mycket brådskande"
Skicka till:välj "alla kontakter"

Gamepad

No comments
Gick med
10 May 2005
Hoj
Vakum
På mitt första jobb hade jag en chef som rökte pipa.
Han brukade stoppa pipen och sedan tända om den ofta.
När han gick på toa så tag jag hans pipa och lyfte upp den orökta tobaken
fyllde sedan på med svavel från tändstickor och satt tillbaks den orökta tobaken
Till saken är att han tog emot kunder där han satt.
När han kom tillbaks från toa stod där en kund, i sin vana trogen tände han pipan medans han pratade med kunden.
Jag gick i rummet brevid och titta och lyssnade.

När svavlet antändes så hostade han så hela den brinnade stoppning flög i väg över kundmottagninges disk.
Själv började jag skratta så nästan fick magknip.
Han förstod genast att det var jag och fick springa 5 trapper upp för bli av
med min mycket arga chef. :mad:

Efter detta kollade han noga sin pipa och låste in den i skrivbordet.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Det här vore kul:
Hittar jobbarkompis kvarglömda mobil när han åkt på lunch.
Skriv ett sms med texten "ring mig efter 13,mycket brådskande"
Skicka till:välj "alla kontakter"

Skriv: Känner till din hemlighet. Kan inte prata nu, skicka sms.
Skicka till: alla kontakter.

Vill man vara riktigt elak:
Skriv: Det är lugnt, hon får aldrig reda på det.
Skicka till: vederbörandes flickvän.

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Skriv: Känner till din hemlighet. Kan inte prata nu, skicka sms.
Skicka till: alla kontakter.

Vill man vara riktigt elak:
Skriv: Det är lugnt, hon får aldrig reda på det.
Skicka till: vederbörandes flickvän.

Har testat att skicka följande då polare lämnat mobilen framme
"Jag känner mig så ensam"
Och sen välja ut en 4-5 kvinnliga kontaker i telefonen :D

Jag jobbar själv som elmontör och bygger styrskåp till fartygskranar, är sjukt kul att byta ut ordernumret då en kollega går på lunch eller liknande och sen se deras min då dom inser att dom stått och kopplat fel en hel förmiddag.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag brukade vrida om ballofixen till toastolen och sen spola en gång så att cisternen var tom, detta gjordes rätt frekvent i skolan så vaktis brukade få springa och vrida på dessa rätt ofta :)

Tips man kan göra med kompisars mobiler; Dra ner brallorna och ta ett kort på den "lille illaluktande" med mobilen, gå in i "alarm" och välj att lägga till just den bilden som uppvakningsbild :D Jag hann lägga till den på 3 av 6 larm innan jag var tvungen att lägga tillbaka mobilen.

Har även en dragning till att göra dylika saker med folks digitalkameror som de har med sig på fester men sen inte avslöja något. En stackars tjej fick gå hem med en digitalkamera fylld med bilder på manliga könsorgan, vi var väl ca 10st killar på festen så jag misstänker att det var minst 10 bilder...

Last edited:

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Jag fick veta att polarn blivit medlem på en dejtingsida. Så jag tog tag i saken och sökte upp honom där.
Skapade ett konto på sidan som en sexig liten snärta... Skapade även ett msn-konto... La upp en profilbild som vem som hellst skulle bli såld på...
Va in på hans sida och vände utan att skriva något så att han skulle lockas till betet... Och ja, jag fick den starten jag ville.
Han gick in på sidan och kontaktade mig som kvinna! :D
Nu var han i mitt våld helt o hållet!
Vi chattade mycket ett par veckor, halva nätterna gick och han blottade sig totalt... Han övergick rätt fort i dirty talk så att säga och jag som kvinna hängde på så klart! Han berättade in i minsta detalj vad han ville göra med mig, och hur hiiiimla kåt han var på mig...
Och sen eftersom kom förfrågningar om telefonnummer för han blev sååå sugen på att prata... Ja, ses med, för den delen..
Jag hade i tankarna att boka upp en romantisk middag på nått ställe och dra dit polarna till samma ställe och sitta bordet brevid när han kommer dit o ska möta sin pingla, men det kändes lite väl taskigt.
Men i alla fall så ordnade jag ett kontantkort så att han inte skulle känna igen telefonnumret. Så jag gav han ett nummer och han ringer så klart omedelbums, kåt som han är. Då svarar jag med en riktigt mörk och dov röst: "Ja, det är Göran"... Blir helt tyst en bra stund i andra änden...
Hör nästan hur svetten börjar rinna på han... Då kunde jag bara inte hålla mig för garv längre... Det va fan så att han fick andningssvårigheter när han insåg vem han under ett par veckors tid kåtat upp sig för... :gnissla

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
En roligare variant på detta är att ifall den man ska jävlas meds dator har grafik som tillåter att man inverterar bilden.
Eller så trycker man CTRL+ALT+"valfri pil". :tummenupp

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
SP-1
En polare som jobbar natt mötte det här klockan 6 på morgonen.

(Tejpen ryckte vi när dörren var stängd.)

Bifogat

• DSC00439.JPG
    DSC00439.JPG
    46.3 KB · Visningar: 70

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.

Måste erskänna att jag kände mig lite äcklig när jag hakade på dirtysnacket o sa att jag ville suga av han o.s.v... :zpy

En polare som jobbar natt mötte det här klockan 6 på morgonen.

(Tejpen ryckte vi när dörren var stängd.)

Fan va jobbigt! Är det hans lägenhet eller hans rum, eller vad?

Last edited:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Eller så trycker man CTRL+ALT+"valfri pil". :tummenupp

vilket bara stämmer för vissa grafikkort/drivrutiner.

Måste erskänna att jag kände mig lite äcklig när jag hakade på dirtysnacket o sa att jag ville suga av han o.s.v... :zpy

Fan va jobbigt! Är det hans lägenhet eller hans rum, eller vad?

frågan är vad freud skulle säga om att sitta och sex-chatta med en polare :rolleyes: (om vi bortser från att han skulle vara väldigt imponerad av hela tekniken med datorer/chatt osv).

Last edited:

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
vilket bara stämmer för vissa grafikkort/drivrutiner.

frågan är vad freud skulle säga om att sitta och sex-chatta med en polare :rolleyes: (om vi bortser från att han skulle vara väldigt imponerad av hela tekniken med datorer/chatt osv).

Man måste faktiskt kunna offra sig lite för att få till en ordentlig blåsning! I slutändan kan det va värt det! :banana

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Jag gjorde en liknande grej med en polare som är vild singel sen ett halvår. Jag SMS:ade oskyldigt om "hur är det på nya jobbet gubben ;)" från ett kontantkort jag skaffat för tre veckors sen semester nu i september.

Han har dejtat och kört järnet så han hade dålig koll på vilka han lämnat nummer till på krogen eller träffat osv. Såklart passar ju ingen kille på chansen till pun-tang så jag körde på i hela 1½ vecka. Jag "hotade" med att ta med väninnan, chans på rajtan-tajtan på tre, osv och en massa andra dumheter. Frågade om vi skulle ses på och om han kom ihåg "vårt ställe" osv. Jag kan se framför mig hur han febrilt försökte låtsas som att han visste vem damen var.

Till sist var jag tvungen att ringa då jag bokat date samma kväll, allt fortfarande via SMS. Jag ringde men fick direkt upptaget då han var på jobbet. Sen ringde han 10 minuter senare sådär glad och klämkäck som man kan vara när man är i svängen.

Jag tror att jag svarade "Ja de e Göran" och det blev heeeeelt knäpptyst i andra änden. Jag skrattade så jag grät och han med efter att ha sagt "din jävel!" typ 10 gånger. Det var helt klart roligaste buset jag lyckats med. Fattar inte själv att jag orkade hålla på i 10 dagar heller :)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år