Osynlighetsläget

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Eftersom tråden jag ville skriva i var stängd (http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=173943) så får det bli en ny då.

Det går numer inte att välja att surfa osynligt, jag har bockat i den rutan men när man går in på min profil så syns det ju om jag är online och min aktivitet.
Går det inte att få tillbaka osynlighetsläget?

Str3 R

Guest
Det syns en asterisk* bredvid ditt pseudo men jag tror inte du syns för det, det är nog bara du som ser ditt namn inklusive en asterisk bredvid.

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Det syns en asterisk* bredvid ditt pseudo men jag tror inte du syns för det, det är nog bara du som ser ditt namn inklusive en asterisk bredvid.

Nej, det stämmer inte. Om en annan medlem, eller en oreggad gäst för den deln, besöker min profil så syns det om jag är online el offline, samt vilken tråd jag läser just då.

Jag skulle gilla om man kunde välja att att vara "osynlig" även här.

Finns det någon som har lust och/eller kunskap att svara på frågan?

Str3 R

Guest
Nej, det stämmer inte. Om en annan medlem, eller en oreggad gäst för den deln, besöker min profil så syns det om jag är online el offline, samt vilken tråd jag läser just då.

Jag skulle gilla om man kunde välja att att vara "osynlig" även här.

Finns det någon som har lust och/eller kunskap att svara på frågan?

Förlåt mig, då missförstod jag. Du menar alltså när man ser på profilen. Admin kan nog ordna det.

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Hmm... måste också lägga näsan i blöt. Det här är väl ingen datingsida där sånt skulle kunna vara aktuellt. Är det folk som trakasserar eller raggar på er eller vad?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Har inte riktigt löst det för att jag vet inte exakt hur hela grejen med osynlighetsläge fungerar. Ska försöka titta på det idag om jag har tid, annars i helgen.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...