OT: Inbrott i morsans bil

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
I natt blev det inbrott i morsans bil :mad: , min bil stod alldeles bredvid fast hade larm, så den rörde dem inte.
Tror att jag vet vilka det är, finns några i byn där jag bor som tror att dem är några jä*la rinkeby hipphoppare och har snott mobiler och bilstereo-apparater förut, har även försökt att sno bilar men misslyckats. Men nu får det tamef*n vara nog. Ska se till att dem aldrig mer vill komma i närheten av ett fordon som inte är deras eget.

Grrrrrrr :mad:

Skönt att avreagera sig lite, ännu skönare när man hittar dem så att man får något att avreagera sig på :finger

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Glöm inte att ringa mig när du hittat dom :kulspruta

Eller ja, du kan ringa ivf, om du köpt ny bil :)

Psyko

Allways ahead
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
YZF R6
Hadde inbrott i en av mina bilar i Söndagskväll. Jag blir så jävla less på pundarjävlarna :kulspruta Vad gör man när snuten inte bryr sig :va
*villhamervåldssmileys*

\H

HanneZ

Guest
min kompis hade sina enormt fina 200sx ståendes i sitt garage(garagelänga). Han skulle precis sälja den o hade fått bud på 105 kkr. Några dagar innan försäljningen så sitter några småungar o försöker tända eld på en pressäning(stavas?) i plast. Den fjuttar på bra o de tar sig i garaget. O nu får han ca 45 kkr för bilen av försäkringsbolaget.

Dom ungarna lär ligga risigt till.

/ Hannes

goodfella

I´m above the law
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda
HanneZ skrev:
min kompis hade sina enormt fina 200sx ståendes i sitt garage(garagelänga). Han skulle precis sälja den o hade fått bud på 105 kkr. Några dagar innan försäljningen så sitter några småungar o försöker tända eld på en pressäning(stavas?) i plast. Den fjuttar på bra o de tar sig i garaget. O nu får han ca 45 kkr för bilen av försäkringsbolaget.

Dom ungarna lär ligga risigt till.

/ Hannes

Ja en Nissan 200 kan ju aldrig vara värd mer än 45Kkr, för 105 får man ju en 300 i bra skick.

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Jag tror inte det finns nåt mer irriterande än att få bilen uppbruten och plundrad, man känner sig så jävla maktlös när det händer så men vet inte vad man ska ta sig till riktigt.
Fick jag tag på människan när det hände så gör jag mig nog olycklig, antingen får tjuven pisk eller så får jag det.

HanneZ

Guest
jodå, en gammel 240 kan la va värd 200 kkr bara de sitter rätt prylar i. Denna 200 hade nåt speciellt under huven =)

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
SEiko har rätt

sEiKo skrev:
Jag tror inte det finns nåt mer irriterande än att få bilen uppbruten och plundrad, man känner sig så jävla maktlös när det händer så men vet inte vad man ska ta sig till riktigt.
Fick jag tag på människan när det hände så gör jag mig nog olycklig, antingen får tjuven pisk eller så får jag det.

Skulle jag komma på några sådna puckon åker jag nog in för misshandel..
För ett par veckor sen försökte några !"#¤% sno min Porsche ur ett storgarage, de lyckades demolera alla lås inkl tändningslåset och de lyckades inte få igång, den saknade styrbox..:tummenupp
12 tovor åt h-e...

:kulspruta

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
NoicE skrev:
Glöm inte att ringa mig när du hittat dom :kulspruta

Eller ja, du kan ringa ivf, om du köpt ny bil :)

Jo, har precis köpt en. Tänkte komma bort till dig någon dag, men det blir nog nästa vecka om det passar. Måste laga lite på bilen först (byta termostat, lacka undersidan av dörrarna, kolla alla vakumslangar, byta tändstift, samt ploppa i en stereo(sist nämnda är det inte så brottom med)).
Jäkla tur att det var larm på den, annars hade jag varit galen idag.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...