tommi
Guest
jaha då var det dags igen har väl haft bilen hemma en vecka efter besök på plåtverkstan efter ett inbrottsförsök.....
förardörren bytt omlackad med nya lister.
parkerat på gatan utanför hade balkongdörren öppen och lagade käk hörde ett "bonk" på gatan kollade vad det var och ser bara en stor folkvagn transporter typ som backat på bilfan vid vänster bakhjul,går ut o kollar och skriver lite papper skador som följer: skärmkant intryckt v-bak(svårt att laga) v-bakdörr repig och lite intryckt h-bakfälg aluminium tryckt mot trottoar så ett kraftigt veck nästan spricka uppstått v-bakfälg skadad doch lindrigare än andra sidan,bilen drar nu åt höger kan tilläggas att bilen gått jäkligt fint på väg tidigare.
vad sa jag nu till den cheyyen (född-86) då?
ja det var ju bra att du missade förardörren som nyligen är bytt
hon va rätt snygg oxå hehe blev inge ligga men vafan
ville bara skriva om min dag i veckan.....
saab 9000 -96 finnes snygg förardörr mkt utrustning snabb affär kom o tjöp
förardörren bytt omlackad med nya lister.
parkerat på gatan utanför hade balkongdörren öppen och lagade käk hörde ett "bonk" på gatan kollade vad det var och ser bara en stor folkvagn transporter typ som backat på bilfan vid vänster bakhjul,går ut o kollar och skriver lite papper skador som följer: skärmkant intryckt v-bak(svårt att laga) v-bakdörr repig och lite intryckt h-bakfälg aluminium tryckt mot trottoar så ett kraftigt veck nästan spricka uppstått v-bakfälg skadad doch lindrigare än andra sidan,bilen drar nu åt höger kan tilläggas att bilen gått jäkligt fint på väg tidigare.
vad sa jag nu till den cheyyen (född-86) då?
ja det var ju bra att du missade förardörren som nyligen är bytt
hon va rätt snygg oxå hehe blev inge ligga men vafan
ville bara skriva om min dag i veckan.....
saab 9000 -96 finnes snygg förardörr mkt utrustning snabb affär kom o tjöp