otur eller??

tommi

Guest
jaha då var det dags igen :huvet har väl haft bilen hemma en vecka efter besök på plåtverkstan efter ett inbrottsförsök.....
förardörren bytt omlackad med nya lister.

parkerat på gatan utanför hade balkongdörren öppen och lagade käk hörde ett "bonk" på gatan kollade vad det var och ser bara en stor folkvagn transporter typ som backat på bilfan vid vänster bakhjul,går ut o kollar och skriver lite papper skador som följer: skärmkant intryckt v-bak(svårt att laga) v-bakdörr repig och lite intryckt h-bakfälg aluminium tryckt mot trottoar så ett kraftigt veck nästan spricka uppstått v-bakfälg skadad doch lindrigare än andra sidan,bilen drar nu åt höger kan tilläggas att bilen gått jäkligt fint på väg tidigare.

vad sa jag nu till den cheyyen:tuttar (född-86) då?

ja det var ju bra att du missade förardörren som nyligen är bytt :tungan
hon va rätt snygg oxå :slicka hehe blev inge ligga men vafan :D

ville bara skriva om min dag i veckan.....

saab 9000 -96 finnes snygg förardörr mkt utrustning snabb affär kom o tjöp :rolleyes:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
bild på cheyen?
frågar självklart bara i förebyggande syfte, så man kan se upp för henne där ute i trafiken

:rolleyes:

tommi

Guest
Vad är det för färg på dörren?

bilen är vinrödmetallic men verkar som den ska lösas in har inte fått definitivt besked ännu men plåtverkstan trodde det :huvet

Han ljuger. Ingen snygg tjej skulle nånsin sätta sig i en transporter.
Vi gick nästan på det, bättre lycka nästa gång! :tummenupp

haha jag vet inte vad hon jobbade med men hon ett par tjejkompisar och nån kille körde ett par ams bussar med logga på sidan som sade "frukost på jobbet" ??.
vet inte vad det var för grejjer dom höll på med men det är ju klart med tanke på hur hon som körde på bilen såg ut kanske man skulle beställa en dubbelmacka :D

Last edited:

Grötboll

Full gas, motorras.
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
CBR600
Äsch, en skärmkant är inte svår att få ut (kostar väl en del men svårt är det inte).
Du har tur om du får den svenska citroên-en inlöst, köp en bil nästa gång :yoparty

tommi

Guest
bild på cheyen?
frågar självklart bara i förebyggande syfte, så man kan se upp för henne där ute i trafiken

:rolleyes:

ingen bild men hon var blond.....:rolleyes:

Äsch, en skärmkant är inte svår att få ut (kostar väl en del men svårt är det inte).
Du har tur om du får den svenska citroên-en inlöst, köp en bil nästa gång :yoparty

ja svårt är det kanske inte men plåten är ju ganska hård just där med alla veck och så :)

Last edited:

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
mmm bilar det är nog nåt onaturligt väsen i dom,min skrothög har pajat igen så fort det blir kallt så pajar den ,3:e året i rad,tror det är tändspolen/tändmodulen/eller givaren som sitter vid svänghjulet,visserligen har 850In gått snart 36000 mil så det är väl ingen surprice direkt men lägger hellre pengarna på triplen som jag köpte i somras,fan vad jag hatar gamla bilar!!! Men inbrott är ju nästan värre,önskar man finge se det när de ger sig på grejorna,eller inte för då hamnar man nog i fängelse,nej en knölpåk i röven på de som inte kan se skillnad på mitt och ditt.:mad:
ska dra bilen till den lokala bilmeken i morgon får vi se,tändspole kostar 1200 spänn inte så kul ,får nog bli en begagnad om det nu är den,tur att bilmeken har samma bilh-e så vi kan kolla med den:)

tommi

Guest
mmm bilar det är nog nåt onaturligt väsen i dom,min skrothög har pajat igen så fort det blir kallt så pajar den ,3:e året i rad,tror det är tändspolen/tändmodulen/eller givaren som sitter vid svänghjulet,visserligen har 850In gått snart 36000 mil så det är väl ingen surprice direkt men lägger hellre pengarna på triplen som jag köpte i somras,fan vad jag hatar gamla bilar!!! Men inbrott är ju nästan värre,önskar man finge se det när de ger sig på grejorna,eller inte för då hamnar man nog i fängelse,nej en knölpåk i röven på de som inte kan se skillnad på mitt och ditt.:mad:
ska dra bilen till den lokala bilmeken i morgon får vi se,tändspole kostar 1200 spänn inte så kul ,får nog bli en begagnad om det nu är den,tur att bilmeken har samma bilh-e så vi kan kolla med den:)

ja biljävlar är ju värre en vissa fruntimmer juh bilen får du ju fan inget från om du kastar ut pengar, en tjej kan du kanske få nåt av iallafall :D

vad har hon för tel. nr?

tog inte det eftersom hon inte erbjöd sig att ligga :huvet

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Varför har man skrothögar ståendes på gatan?
Varför kan man inte ha en skön bil att färdas i och ha den sen ståendes i sitt egna garage?

Nej, alla kan nog inte ha det, men alla behöver heller inte en bil. Jag har 3, behöver den ena av dem 2-3ggr i månaden och till o med då hade jag kunnat ta bussen, men det blir för många byten.
Cykla mera!

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
ja biljävlar är ju värre en vissa fruntimmer juh bilen får du ju fan inget från om du kastar ut pengar, en tjej kan du kanske få nåt av iallafall :D

tog inte det eftersom hon inte erbjöd sig att ligga :huvet
ja nu är den lagad i alla fall,det var lägesgivaren vid kamaxeln som pajat,bilmeken hade en beggad liggandes så han fixade det för en femhundring,perfekt ska hämta liket i morgon:D tur att det finns folk som gillar att skruva gamla bilar jag gör det inte,speciellt inte innan elektrikern har kopplat in elen i garaget,ligga i en snödriva nejtack....så tack stefan det gjorde du bra:tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA