PÅbackad R1-04!!!

np96

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Sthml
Hoj
hojlös
Hämtade cykeln i onsdags å skulle ta första riktiga turen igår,tänkte bara fixa en sak i stan.Kommer tillbaka till cykeln efter 5 min å då ser jag en lapp me ett mobnummer,jag ringer å kommer till en busschaffis som säger han har backat på cykeln!!!Kollar fram å ser att kåpan är lite spräckt,ena lyset lite skrapat å märken på framskärmen.. Inte så stora saker men surt som fan den är ju nästan ny!!!!Han va snäll som lämnade nummret å den kunde ju vält el ngt men ingen rolig start... :(
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Tråkigt, men du hade ju tur som fick numret till chauffören. Bussbolaget skall betala för alla skador på din hoj.
 

Nacka

Himla trevlig kille
Gick med
27 Jul 2003
Ort
Nacka
Hoj
Ducati Monster 620 ie dark + Remus kolfiberblås
Trist trist, men bättre att Swebus/Buslink/Linjebuss betalar kostnaderna för att fixa till det än du!
 

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Texas
Hoj
King of the road
Riktigt tråkigt :( Men det var tur att busschaffisen var så pass ärlig att han lämnade sitt nummer! Hoppas det fixar sej snart!
 

McRae

Radical Riders
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Trelleborg
Hoj
KTM 625 SMC -04
Huvudsaken att han lämna numret! :tummenupp
Det gjorde inte aset som backa över min förrförra...
 

Gson

Värdelös mekaniker
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Sö-Tälje
Hoj
Speed Triple...
Skönt att det finns kvar ärliga människor ... dom flesta hade dragit därifrån utan att ens tänka på att lämna en lapp och ta ansvar för sin handling!
 

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Ort
El Stockholmo
Hoj
Borttappad
np96 skrev:
Hämtade cykeln i onsdags å skulle ta första riktiga turen igår,tänkte bara fixa en sak i stan.Kommer tillbaka till cykeln efter 5 min å då ser jag en lapp me ett mobnummer,jag ringer å kommer till en busschaffis som säger han har backat på cykeln!!!Kollar fram å ser att kåpan är lite spräckt,ena lyset lite skrapat å märken på framskärmen.. Inte så stora saker men surt som fan den är ju nästan ny!!!!Han va snäll som lämnade nummret å den kunde ju vält el ngt men ingen rolig start... :(

----

Det är fördjävligt men en del av livet, shit happens - speciellt i trafiken!! Skulle nog ge en eloge till busschaffisen iallafall, som var ärlig och rak när han lämnade sitt nummer.

Det kunde lika väl varit "pundar-Benke" i rostig 244 som backat över hojjen för att sedan pipt därifrån!

Fixa till pärlan nu och hoppas du har bättre tur i fortsättningen!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top