Har börjat få lite snurr på bakhjulsåkandet nu. Har jämt försökt lite med en passagerare bakpå men det känns rätt omöjligt. När jag kör själv så brukar jag koppla upp på tvåan men det går inte. Han vill inte upp då. Så jag brukar gasa upp den, går lättare då men då känns det som om jag ska falla av för passageraren drar i mig såpass. Har åkt med bakpå rätt mycket på bakhjulet med Rigge/Mattias och då gick det mjukt och fint upp och inga problem att sitta kvar, behövde inte klänga eller hänga för att sitta kvar utan jag satt där jag satt. Vet inte hur chauffören upplevde det dock. Hur gör ni för att det ska gå bra?
När folk åker med har dom självklart utrustning och vi kör på långa, breda rakor så det är ingen fara för någon, varken oss eller andra så ni inte tror att jag fläskar upp den mitt i stan med någon stackars kompis bakpå som gör ner sig för han var inte med på det.
När folk åker med har dom självklart utrustning och vi kör på långa, breda rakor så det är ingen fara för någon, varken oss eller andra så ni inte tror att jag fläskar upp den mitt i stan med någon stackars kompis bakpå som gör ner sig för han var inte med på det.