På tiden för mig med :)

gleb

Medlem
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Hej!

Har länge tänkt att presentera mig här på sporthoj.com men jag har inte kommit till skott/orkat :3freak ...har mest surfat runt här och läst/lärt mig en massa bra saker, surt bara att man har tummen mitt i handen :huvet

Är 26 år gammal och bor i centrala Jönköping tillsammans med min flickvän Sara. Har denna säsong införskaffat mig min första "riktiga" sporthoj :banana Än så länge är jag ruggigt nöjd med hojen, känns nästan som att jag håller på att bli kär :D fastän vi bara hunnit med ca: 30 mil. Hoppas jag får riktigt kul med den i sommar...

Hoppas vi ses ute på vägarna för lite sköj :) !

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
gleb skrev:
Hej!

Har länge tänkt att presentera mig här på sporthoj.com men jag har inte kommit till skott/orkat :3freak ...har mest surfat runt här och läst/lärt mig en massa bra saker, surt bara att man har tummen mitt i handen :huvet

Är 26 år gammal och bor i centrala Jönköping tillsammans med min flickvän Sara. Har denna säsong införskaffat mig min första "riktiga" sporthoj :banana Än så länge är jag ruggigt nöjd med hojen, känns nästan som att jag håller på att bli kär :D fastän vi bara hunnit med ca: 30 mil. Hoppas jag får riktigt kul med den i sommar...

Hoppas vi ses ute på vägarna för lite sköj :) !

Ahhh, jag längtar också efter en "ny" hoj...

Välkommen förresten! :tummenupp

/Zana

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Du är hälsad välkommen!

Det kommer garanterat bli en goer hojsommar och du är naturligtvis välkommen att hängamed på diverse turer. Det brukar ju som sagt vara samling på Atollen, någon några alla dagar i veckan men det annonseras ut på "nytt försök Jönköpings" tråden något innan :rolleyes:

Såg en Cbr600 igår.. röd 03 med pilot i helsvart skinnställ, månne va du?

Ha det gôtt :fyllisar

:squid

gleb

Medlem
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Honda CB1000RA
The_Wanderer skrev:
Du är hälsad välkommen!

Det kommer garanterat bli en goer hojsommar och du är naturligtvis välkommen att hängamed på diverse turer. Det brukar ju som sagt vara samling på Atollen, någon några alla dagar i veckan men det annonseras ut på "nytt försök Jönköpings" tråden något innan :rolleyes:

Såg en Cbr600 igår.. röd 03 med pilot i helsvart skinnställ, månne va du?

Ha det gôtt :fyllisar

:squid

Det kan ha varit jag...jag har ett ALPINESTARS GPU ställ helsvart :) Vi ses i sommar!

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Välkommen :) Om du vill så är det bara att ta dig ner till Götet så kan det bli en sväng här med :D

gleb

Medlem
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Honda CB1000RA
bebbe skrev:
Välkommen :) Om du vill så är det bara att ta dig ner till Götet så kan det bli en sväng här med :D

Tackar för inbjudan...låter verkligen lockande att få höra mullret från din hoj :D Vi ses nog i sommar :hihi

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati