Mell skrev:2547640Sägs det iaf.
Blir väl en tur ikväll efter middagen som blir sen.
Kanske ställer man hojen på klubben och sparkar igång bilen som ej blivit startad sen 3 juni.
*suck Bilfan...*suck*
Har du satt trampor på Banditen?Freddy82 skrev:Huvva, var ute och cyklade drygt 1,5mil nyss, en påminnelse varför jag aldrig ska cykla igen.
Freddy82 skrev:2555395Huvva, var ute och cyklade drygt 1,5mil nyss, en påminnelse varför jag aldrig ska cykla igen.
Järven skrev:2555793Har du satt trampor på Banditen?
Blev det bara en månad utan?Freddy82 skrev:2557447Ja det hade fan gått lättare än cykeln jag använde, men på måndag är jag back on track, fint att det är sol och värme fortfarande eller hur?
Du också?Järven skrev:2558352Ja när snön började falla igår kände jag en oemotståndlig lust att dra iväg till varmare länder!
Ja dra till Thailand och hyra nån lämplig tvåhjuling skulle inte vara helt fel!Wagge skrev:2558380Du också?
Inte alls faktiskt...Järven skrev:2558921Ja dra till Thailand och hyra nån lämplig tvåhjuling skulle inte vara helt fel!
Järven skrev:2558352Blev det bara en månad utan?
Ja när snön började falla igår kände jag en oemotståndlig lust att dra iväg till varmare länder!
Mell skrev:2558557Nån som kört för fort och blivit tvungen till motion?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |