Påhälsning i garaget!

Wheels

Inte lika kul i år!
Gick med
17 Aug 2005
Hoj
Fireblade 929
Har haft påhälsning i garaget i natt. Troligtvis är det några inte så välartade ungdomar (altså moppefuckon) som sysselsatt sig i garaget.
Har väl trots allt klarat mig bra då det "bara" är härjat med en mejsel i tändningslåset på hojen, kedjesparay mm är sprayat på väggarna.

Jag blir så förbannad på så'na som inte kan skilja på ditt och mitt. Dessutom funderar man ju på vad föräldrarna pysslar med!?

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Fan vad trist! Sånt som får en att överväga att sitta och vänta med saltladdat hagelgevär...

MacMarine

GSXR
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
GSX1100
suck man blir så trött i måndags fick jag bilen påkörd bak då den stog parkerad antagligen av någon mountainbiker som gjort stunt och studsat mot bakdelen av bilen bortskkrapad färg på bakluckan inte så mycket men ändå otroligt störande.
Man blir så trött på de som inte har respekt för andras grejor
antagligen behövs mer resurser till polisen för antar att du inte fått någon hjälp därifrån.
om dom koncentrerade resurserna där dom behövdes iställe för jaga fortkörare

Wagge kanske en sån här så man slipper sitta och vänta
GMallm_6034.jpg

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Nä! Vad är det med folk? Man blir ju tokless av att höra på sådan här skit!
:tummenner

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Wagge kanske en sån här så man slipper sitta och vänta
GMallm_6034.jpg

Gruppköp kanske???

Jag vet hur det är att bli av med grejerna och det är fan inte roligt när det är nåt man lagt ner tid och pengar på :mad: Skönt att du inte blev av med prylarna även om det säkert kostar X antal kronor att få hojen fixad...

Wheels

Inte lika kul i år!
Gick med
17 Aug 2005
Hoj
Fireblade 929
funkar täningslåset eller måste du beställa nytt?

Det funkar fortfarande men skyddsbrickan är demolerad. Det är fritt fram för vatten och skit rakt ner i låset.
Hojen är inne på Norrlands nu för koll/rep av en annan sak så dom ska kika på lås och bromsskivor fram. Hade skivlåset på och vet inte hur mycket det är härjat med hojen.

Gruppköp kanske???

Jag vet hur det är att bli av med grejerna och det är fan inte roligt när det är nåt man lagt ner tid och pengar på :mad: Skönt att du inte blev av med prylarna även om det säkert kostar X antal kronor att få hojen fixad...

Vet inte hur jag ska dölja saxarna i garaget men när det problemet är löst är jag med på ett gruppköp.

Tror inte att det blir så stora kostnader men det borde inte vara några kostnader alls! Men jag har tidigare lämnat en del prylar i garaget, ex verktyg. Det kommer jag inte att göra längre! Det var bara tur att jag inte lämnat min nyinköpta verktygsväska, men kastade in den i bilen i stället.

Last edited:

MacMarine

GSXR
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
GSX1100
vi borde trycka upp dekaler med lämplig text typ

"detta garage bil lägenhet ägs av medlem i MC gäng mess with it and meet your maker"

eller någon bra text kom med förslag

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
äldre Yamaha
Sexsidor

Hittade legobilden på nån homosida, fast dom hade spärrat den för nedladdning. Tror det tog mig 24min å komma på hur jag skulle komma runt det...
Vissa bilder behöver ju lixom ingen förklaring...:D

Allt håller på och bli så sjukt... min humår sporar ut helt och hållet numera:
rollade1qa_resize.jpg

Blackwelder

Livsnjutare
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Honda CB1300 SA -06
Hittade legobilden på nån homosida, fast dom hade spärrat den för nedladdning. Tror det tog mig 24min å komma på hur jag skulle komma runt det...
Vissa bilder behöver ju lixom ingen förklaring...:D

Allt håller på och bli så sjukt... min humår sporar ut helt och hållet numera:
rollade1qa_resize.jpg

Den där bilden måste komma från MAT-TINAS KOKBOK!
Kapitel: Så lätt gör du kassler!

Speedy84

STENHÅRD MC
Gick med
12 May 2006
Hoj
GSX-R 1000-03 GSX-R 750(såld)
det var tråkigt att höra. det finns alltid några puckon nånstans som inte kan låta bli!

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
äldre Yamaha
Jepp

Kanske faktiskt en hård tillrättavisning. Men det kommer säkert visa sig vara några moppefuckon i 16års åldern som är suuperhårda.

Hade några år 2000 som snodde min EU-moped då jag låg och sov. Jag tog upp jakten i bara jeansen och mötte dom på vägen på tomtebo.
Dom såg jättetuffa ut och flinade med fingret i vädret tills jag frontade dom mot en vägg med min 144 -69. Då sprang dom så skorna lossnade...:D

När poliserna tog vittnesmålet och jag berättade vad som hänt tittar bara en av poliserna på mig och sa:
Det skriver vi inte, såhär skriver vi: " du mötte dom och det blev osäkerhet om vilken sida ni skulle mötas på och du väjde, då körde dom in i fronten på din bil."
Inte riktigt vad som hände...:näsblod

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...