Påhopp Från Swedie

Status
Ej öppen för fler svar.

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Som jag skrev tidigare i tråden: Swedie har nog en välgrundad anledning till sitt "påhopp".

Marals76: Sådana piller tar jag bara på lördagskvällarna! :banana :yoparty

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
JoS skrev:
Som jag skrev tidigare i tråden: Swedie har nog en välgrundad anledning till sitt "påhopp".

Marals76: Sådana piller tar jag bara på lördagskvällarna! :banana :yoparty

I kväll är det piller och sprit :fyllisar :fyllisar :banana :tuttar :yoparty

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Hålla med!

Swedie skrev:
Påhopp? Jag ska nu citera EXAKT vad jag skrev i ett PM, så vi får det klart:

Hej

Jag har börjat se en allt mer utbredd använding av SH i syfte att sälja dina hojar/prylar. Jag har just nu betalande sponsorer som vill sälja hojar/delar via SH.

Mvh
Johnny

Jag sa varken bu eller bä om att han ska sluta lägga in annonser, mer av att jag förväntande mig en kommentar tillbaka angående situation.

Det är klart att privat personer får sälja alla sina saker, måhända vara 50 saker. Men när man ser flertalet MCs som läggs upp via Galleriet, med lite av en smyg titel och det läggs en kommentar "Säljes för endast 13x.xxx kr". Korten är tagna i lokaler som ser ut som en mc firmas lokal.

Jag kanske tagit fel, och det ÄR alla DINA hojar, men om jag ska ta och radda upp hojarna, 02 R1, YZF R7, ZX-9, CBR600, APRILIA RSVR 03, så känns det svårt att se det hela som att det är en privatperson som säljer sina privata hojar. Det är nog inga människor på denna jord som har så många hojar, iaf inte av den kalibern. Sen alla dessa bilder på delar aldrig öppnade, delar i mängder.

Kan hålla med om att det stinker skumt lång väg!!!!!!!!!!!
//D

nikke

tror ibland inte sina öron :o)
Gick med
5 Dec 2003
Hoj
fd vmax98 160 kusar, nu honda cbr 600f (99a)
HW skrev:
När jag läste ditt första inlägg tyckte jag nästan lite synd om dig och fattade inte riktigt swedies handlande men sen kommer det här svaret på nästa inlägg och då klarnar allt. :kocko Spammare, svin och folk med dålig attityd är vad som förstör sådanahär forum och där jobbar swedie och ett par till hårt för att begränsa det. :tummenupp
Du visar direkt vilken typ du är och det verkar inte vara den trevliga kompistypen som respekterar andra och deras åsikter fastän du ställer en fråga till alla.
Gå och lägg dig igen grabben, du kommer inte få många vänner här om du behåller den där inställningen. :va

/HW

kunde inte instämma mera!!!! jävligt bra sagt!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Finns inget som ens liknar ett påhopp i swedies pm! Vad är så förolämpande i det pm:et?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Bikerbitch skrev:
Utan oss medlemmar skulle jag vilja påstå..
kom igen, låt mig få lite credz för vad jag skapat. Men såklart, sidan kan ju inte överleva utan att den består av medlemmar. De bästa medlemmarna i världen såklart ;)

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Swedie skrev:
Påhopp? Jag ska nu citera EXAKT vad jag skrev i ett PM, så vi får det klart:

Hej

Jag har börjat se en allt mer utbredd använding av SH i syfte att sälja dina hojar/prylar. Jag har just nu betalande sponsorer som vill sälja hojar/delar via SH.

Mvh
Johnny
Helt rätt svini!
Privatpersoner ska vara glada för att de har en gratis annonsplats! :Bugar
Näringsidkare bör däremot ansöka om reklamplats(banner) om de vill annonsera! Sidan måste ju dra in pengar på nått sätt om det ska hålla i längden :tummenupp

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Swedie skrev:
kom igen, låt mig få lite credz för vad jag skapat. Men såklart, sidan kan ju inte överleva utan att den består av medlemmar. De bästa medlemmarna i världen såklart ;)

Det vet du att du får med tanke på alla server byten vi har fått vara med om! :tummenupp

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Swedie skrev:
Du ska passa dig ¤"&/!!% noga så alla vi inte sticker till Sporthoj.SE!

Då kan du sitta här själv på ditt fiiina SH.com o vara nöjd med dig själv!
!!!!!!--->:rolleyes:<---!!!!!!

:hej

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Mavve skrev:
Bara jag som blev kär nu eller? :kär

Förmodligen. :D

Ska jag hålla mig till tråden också, (vilket jag ALLTID gör) så tycker jag att Swedie gör rätt. Kan han göra fel?
Det råder väl inte direkt demokrati här på forumet, dessbättre, så vad finns det att böla om?

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
kajlyl skrev:
Du ska passa dig ¤"&/!!% noga så alla vi inte sticker till Sporthoj.SE!

Då kan du sitta här själv på ditt fiiina SH.com o vara nöjd med dig själv!
!!!!!!--->:rolleyes:<---!!!!!!

Jisses! inte visste jag att en sån sida fanns?

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Jordan, du behöver bara spänna av lite och relalalaxa. Här inne på sh är vi alla vänner som håller varandra i hand och kramas. Vi finns till för att föra kärlekens budskap framåt.... Så det är allt bäst att du tar och skärper till dig lite innan ¤&/%&/#%&# ... jag blir riktigt förbannad!!! :mad:

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Gustav1 skrev:
Det råder väl inte direkt demokrati här på forumet, dessbättre, så vad finns det att böla om?
Klart det gör! ...det ordnas röstpoller om alla frörändringar, sen bestämmer svidi om vi rösta rätt eller fel :yoparty

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Caffe skrev:
Här inne på sh är vi alla vänner som håller varandra i hand och kramas. Vi finns till för att föra kärlekens budskap framåt....

:skrämd - jag måste kommit till fel forum :va

Sen tycker jag kanylen varit himla påhoppig de senaste 5 åren. Han ska nog passa sig.

jordan

tusenkonstnär
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
diverse
svar

Dags att försvara sig igen då som en dålig politiker först och främst till soppatorsken jag har polare som jobbar på hojaffär inte jag mmm hur är det med minnet? nåväl till alla andra smarta akademikerna som kommer med en massa bra svar så vill jag säga om jag har 6-7 hojar och tröttnar säljer och byter innebär det inte att jag är handlare jo jag är medveten om skettemyndigheterna
jag kanske gick för hårt angrepp mot Swedie men det var inte meningen .
sedan är det en definition en massa hojar är för ngt köper man en ny posche för 800000kr eller mer eller 7-8 hojar är väl ändå samma sak (värdet alltså) det kanske stör folk att andra har det lite bättre än andra den klassiska svenska avundsjukan.en sista sak till min försvar jag har inte stört ngn jag har både köpt
och sålt på sporthoj utan att folk har blivit lurade eller dåligt bemötta men om det stör vissa och kanske ägaren av denna sida som enligt många får göra som han vill kan jag sluta annonsera här .
DEN SOM ÄR UTAN SYND KASTAR FÖRSTA STENEN!
I work hard for the money.
God fortsättning på er alla.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife