JoS skrev:Som jag skrev tidigare i tråden: Swedie har nog en välgrundad anledning till sitt "påhopp".
Marals76: Sådana piller tar jag bara på lördagskvällarna!![]()
![]()
Lartes skrev:Joho Fabio har så många hojjar av den kalibern![]()
Hoho! Det kan du fethajja!Badkarma skrev:I kväll är det piller och sprit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Swedie skrev:Påhopp? Jag ska nu citera EXAKT vad jag skrev i ett PM, så vi får det klart:
Hej
Jag har börjat se en allt mer utbredd använding av SH i syfte att sälja dina hojar/prylar. Jag har just nu betalande sponsorer som vill sälja hojar/delar via SH.
Mvh
Johnny
Jag sa varken bu eller bä om att han ska sluta lägga in annonser, mer av att jag förväntande mig en kommentar tillbaka angående situation.
Det är klart att privat personer får sälja alla sina saker, måhända vara 50 saker. Men när man ser flertalet MCs som läggs upp via Galleriet, med lite av en smyg titel och det läggs en kommentar "Säljes för endast 13x.xxx kr". Korten är tagna i lokaler som ser ut som en mc firmas lokal.
Jag kanske tagit fel, och det ÄR alla DINA hojar, men om jag ska ta och radda upp hojarna, 02 R1, YZF R7, ZX-9, CBR600, APRILIA RSVR 03, så känns det svårt att se det hela som att det är en privatperson som säljer sina privata hojar. Det är nog inga människor på denna jord som har så många hojar, iaf inte av den kalibern. Sen alla dessa bilder på delar aldrig öppnade, delar i mängder.
HW skrev:När jag läste ditt första inlägg tyckte jag nästan lite synd om dig och fattade inte riktigt swedies handlande men sen kommer det här svaret på nästa inlägg och då klarnar allt. :kocko Spammare, svin och folk med dålig attityd är vad som förstör sådanahär forum och där jobbar swedie och ett par till hårt för att begränsa det.![]()
Du visar direkt vilken typ du är och det verkar inte vara den trevliga kompistypen som respekterar andra och deras åsikter fastän du ställer en fråga till alla.
Gå och lägg dig igen grabben, du kommer inte få många vänner här om du behåller den där inställningen.![]()
/HW
JoS skrev:men detta forum skulle inte vara som det är utan Swedie
kom igen, låt mig få lite credz för vad jag skapat. Men såklart, sidan kan ju inte överleva utan att den består av medlemmar. De bästa medlemmarna i världen såklartBikerbitch skrev:Utan oss medlemmar skulle jag vilja påstå..
Helt rätt svini!Swedie skrev:Påhopp? Jag ska nu citera EXAKT vad jag skrev i ett PM, så vi får det klart:
Hej
Jag har börjat se en allt mer utbredd använding av SH i syfte att sälja dina hojar/prylar. Jag har just nu betalande sponsorer som vill sälja hojar/delar via SH.
Mvh
Johnny
Swedie skrev:kom igen, låt mig få lite credz för vad jag skapat. Men såklart, sidan kan ju inte överleva utan att den består av medlemmar. De bästa medlemmarna i världen såklart![]()
Du ska passa dig ¤"&/!!% noga så alla vi inte sticker till Sporthoj.SE!Swedie skrev:kom igen, låt mig få lite credz för vad jag skapat. Men såklart, sidan kan ju inte överleva utan att den består av medlemmar. De bästa medlemmarna i världen såklart![]()
Swedie skrev:De bästa medlemmarna i världen såklart![]()
Mavve skrev:Bara jag som blev kär nu eller?![]()
kajlyl skrev:Du ska passa dig ¤"&/!!% noga så alla vi inte sticker till Sporthoj.SE!
Då kan du sitta här själv på ditt fiiina SH.com o vara nöjd med dig själv!
!!!!!!---><---!!!!!!
Klart det gör! ...det ordnas röstpoller om alla frörändringar, sen bestämmer svidi om vi rösta rätt eller felGustav1 skrev:Det råder väl inte direkt demokrati här på forumet, dessbättre, så vad finns det att böla om?
Caffe skrev:Här inne på sh är vi alla vänner som håller varandra i hand och kramas. Vi finns till för att föra kärlekens budskap framåt....
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!