Påhopp Från Swedie

Status
Ej öppen för fler svar.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
jordan skrev:
Dags att försvara sig igen då som en dålig politiker först och främst till soppatorsken jag har polare som jobbar på hojaffär inte jag mmm hur är det med minnet? nåväl till alla andra smarta akademikerna som kommer med en massa bra svar så vill jag säga om jag har 6-7 hojar och tröttnar säljer och byter innebär det inte att jag är handlare jo jag är medveten om skettemyndigheterna
jag kanske gick för hårt angrepp mot Swedie men det var inte meningen .
sedan är det en definition en massa hojar är för ngt köper man en ny posche för 800000kr eller mer eller 7-8 hojar är väl ändå samma sak (värdet alltså) det kanske stör folk att andra har det lite bättre än andra den klassiska svenska avundsjukan.en sista sak till min försvar jag har inte stört ngn jag har både köpt
och sålt på sporthoj utan att folk har blivit lurade eller dåligt bemötta men om det stör vissa och kanske ägaren av denna sida som enligt många får göra som han vill kan jag sluta annonsera här .
DEN SOM ÄR UTAN SYND KASTAR FÖRSTA STENEN!
I work hard for the money.
God fortsättning på er alla.

känns bara som om du gör bort dig mer och mer?

du försvarar dig för något som från en början bara var ett påstående som enkelt kunde besvarats(och för den delen försvarat dig själv) personligen istället för att söka sympati öppet eller vad du försöker med?

:7peta

nu lär du få det något svårare att sälja dina prylar än tidigare.

jordan

tusenkonstnär
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
diverse
d1ce skrev:
känns bara som om du gör bort dig mer och mer?

du försvarar dig för något som från en början bara var ett påstående som enkelt kunde besvarats(och för den delen försvarat dig själv) personligen istället för att söka sympati öppet eller vad du försöker med?

:7peta

:kocko söker sympati gör jag inte men att manförsvarar sig betyder inte att man anser sig skylldig .
vadå får svårare att sälja skall du gå ut med ngn bojkott till Jordans annonser
använd din energi att bli en bättre människa istället.
ha det gött
mvh JORDAN

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
d1ce skrev:

Så nu har du mindre sug att köpa prylar av Jordan än innan?

Helt otroliga människor det finns.
Om han säljer en billig hoj så kan du inte köpa den för vad han skrev mot Swedie eller om sig själv?

Fast man aknske ska va tyst, du vill nog inte köpa hoj av mig sen :rolleyes:

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
jordan skrev:
Dags att försvara sig igen då som en dålig politiker först och främst till soppatorsken jag har polare som jobbar på hojaffär inte jag mmm hur är det med minnet? nåväl till alla andra smarta akademikerna som kommer med en massa bra svar så vill jag säga om jag har 6-7 hojar och tröttnar säljer och byter innebär det inte att jag är handlare jo jag är medveten om skettemyndigheterna
jag kanske gick för hårt angrepp mot Swedie men det var inte meningen .
sedan är det en definition en massa hojar är för ngt köper man en ny posche för 800000kr eller mer eller 7-8 hojar är väl ändå samma sak (värdet alltså) det kanske stör folk att andra har det lite bättre än andra den klassiska svenska avundsjukan.en sista sak till min försvar jag har inte stört ngn jag har både köpt
och sålt på sporthoj utan att folk har blivit lurade eller dåligt bemötta men om det stör vissa och kanske ägaren av denna sida som enligt många får göra som han vill kan jag sluta annonsera här .
DEN SOM ÄR UTAN SYND KASTAR FÖRSTA STENEN!
I work hard for the money.
God fortsättning på er alla.

Men alltså vad är poängen egentligen???

Varför hela denna utläggning bara för ett påpekande från siten´s ägare?
like it or not... det är han som bestämmer som tidigare skrivits

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
jordan skrev:
:kocko söker sympati gör jag inte men att manförsvarar sig betyder inte att man anser sig skylldig .
vadå får svårare att sälja skall du gå ut med ngn bojkott till Jordans annonser
använd din energi att bli en bättre människa istället.
ha det gött
mvh JORDAN

Där ser du de1ce :hihi
Använd din energi till nåt vettigare än att trampa på andra lr nåt.

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Är det bara jag som tycker det verkar skumt med någon som knappt kan stava men har ett såpass högavlönat jobb att han har råd med massor av exklusiva motorcyklar?

R-force1

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
R?
hopp hopp

sEiKo skrev:
Är det bara jag som tycker det verkar skumt med någon som knappt kan stava men har ett såpass högavlönat jobb att han har råd med massor av exklusiva motorcyklar?
:fyllisar Jag har läst allas inlägg tycker att Swedie har rätt på nått sätt men även Jordan att han har en massa hojar som dyr hobby va fan låt honom hålla på
han stör väl ingen sen kan man diskutera om han kan pröjsa för en egen sida det är en annan sak men här luktar mycket avundsjuka,döm inte personen om du inte känner den.
Make love not war.
R-force1

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
R-force1 skrev:
:fyllisar Jag har läst allas inlägg tycker att Swedie har rätt på nått sätt men även Jordan att han har en massa hojar som dyr hobby va fan låt honom hålla på
han stör väl ingen sen kan man diskutera om han kan pröjsa för en egen sida det är en annan sak men här luktar mycket avundsjuka,döm inte personen om du inte känner den.
Make love not war.
R-force1
Det luktar mycket annat: skumrask, mcfirma ex.

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
sEiKo skrev:

Rättstavning hänger väl knappast ihop med affärssinne?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
sEiKo skrev:

Du har ingen aning om hur han har fått pengarna. Arv, föräldrar, handikapp??? Vad som helst som du inte har med o göra.

Han kanske bara är 19 och tyckte att skolan var onödig om man nu har så mycket pengar.... man vet som sagt inte ;)

Att han inte klarar av ett PM från Swdie gör ju inte honom till den först som inte klarade vad de tror är ett påhopp.
Ta bort tråden - saken ur världen. Swedies sk. påhopp var ju inget påhopp.

jordan

tusenkonstnär
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
diverse
stavkurs

sEiKo skrev:
:kocko man blir blind när man skriver mkt därav stavningen behöver å andra sidan inte skriva det gör min sekreterare för jag tjänar så jävla bra och behöver inte sälja hojjävlarna för jag har råd att låta dom samla damm+ delarna.
kul att man engagerar så många.
I love u 2

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
jordan skrev:
:kocko man blir blind när man skriver mkt därav stavningen behöver å andra sidan inte skriva det gör min sekreterare för jag tjänar så jävla bra och behöver inte sälja hojjävlarna för jag har råd att låta dom samla damm+ delarna.
kul att man engagerar så många.
I love u 2

Okej - du ska nog sluta skriva helt och hållet eller anställa en bättre sekreterare som verkligen orkar med att skriva inlägg på ett internetforum.

Posta inte fler kockosmileyisar och bara sluta skriv.
Måste du tvångsmässigt skriva som jag så stava rätt, använd versaler och var inte så stingslig ;)

Last edited:

jordan

tusenkonstnär
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
diverse
tack

:Bugar tack Mavve äntligen en som är realist skit i var jag fått ,får pengarna i från psycho förlåt stavningen min sekreterare är julledig nu lägger vi ner det här skiten vi ska ju vara vänner eller räcker det om jag ber om förlåtelse till alla som jag trampat på tårna.goes for you 2 Swedie.
mvh jordan

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Mavve skrev:
Du har ingen aning om hur han har fått pengarna. Arv, föräldrar, handikapp??? Vad som helst som du inte har med o göra.

Han kanske bara är 19 och tyckte att skolan var onödig om man nu har så mycket pengar.... man vet som sagt inte ;)

Att han inte klarar av ett PM från Swdie gör ju inte honom till den först som inte klarade vad de tror är ett påhopp.
Ta bort tråden - saken ur världen. Swedies sk. påhopp var ju inget påhopp.

Här ska inga trådar tas bort eller förlåtas hit och dit!!

Nu ska vi ha Forum-råd.
Någon ska röstas ut, saken är klar.

Jag har fasligt svårt att bestämma mig om jag ska rösta på Mavve eller Jordan. Dock så brukar ju Mavve lyckas bli bannad lite då och då ändå så jag röstar på Jordan med motiveringen att han är för grinig och tar för stor plats i sandlådan.

Imorrn röstar vi ut den som ritar fulast :näsblod

Bifogat

• Robinson.JPG
    Robinson.JPG
    17.5 KB · Visningar: 50

jordan

tusenkonstnär
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
diverse
Cafe

:va jag som tänkte öppna ett sportcafe hhhmmm är det ngn ide kommer ni och fikar eller skall jag satsa på ett taxifik? (delägare sökes).
gott slut gott nytt på er alla nu åker jag iväg snart.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
jordan skrev:
:va jag som tänkte öppna ett sportcafe hhhmmm är det ngn ide kommer ni och fikar eller skall jag satsa på ett taxifik? (delägare sökes).

Ett fik lönar sig inte om det e för sportfantaster eller Bluesfantaster så öppna nåt annat istället.

Starta en firma som gör handgjorda undertrays och andra kåpor - DÅ kommer du tjäna ;)
tipstips.

GårillaRaggare

Hata sporthoj.com
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
En KUK!!!!
e de bara jag som tycker det pågår lite mobbning här??? :7peta

tycker de verkar som om grabben ångrar sig lite.. så låt han va... om han nu har pengar i överflöd å gillar att deala hojar så e de väl bara posetivt.... :)

simma lungt å akta er för snöplogar... / raggarn

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
jordan skrev:

Kanske ett i andra änden av Slingerbulten?

Så man kan ta en fika i ena änden, köra en vända och ta en fika i andra? :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife