Påhopp Från Swedie

Status
Ej öppen för fler svar.

Therudeboy

Guest
jordan skrev:
:va jag som tänkte öppna ett sportcafe hhhmmm är det ngn ide kommer ni och fikar eller skall jag satsa på ett taxifik? (delägare sökes).
gott slut gott nytt på er alla nu åker jag iväg snart.

Aktiebolag? eller vad? kan ju va intressant.

GårillaRaggare

Hata sporthoj.com
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
En KUK!!!!
jordan skrev:
:va jag som tänkte öppna ett sportcafe hhhmmm är det ngn ide kommer ni och fikar eller skall jag satsa på ett taxifik? (delägare sökes).
gott slut gott nytt på er alla nu åker jag iväg snart.

neeej faaaan.... inge fik.. därimot en sporthojs motsvarighet till Hard rock café.. de vore nått de.... med burnout tävlingar på scenen å billig bira i baren.... :fyllisar

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
sånt gnällande, det där hade väl jordan kunnat gjort upp med Svidi direkt o inte startat en fånig tråd, jag har heller inte sett annonserna.
Det är ju nån form av verksamhet det lyser igenom rätt bra tycker jag iaf.

Sen stavas det "site" möjligen "sajt" inte sight.

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
GårillaRaggare skrev:
neeej faaaan.... inge fik.. därimot en sporthojs motsvarighet till Hard rock café.. de vore nått de.... med burnout tävlingar på scenen å billig bira i baren.... :fyllisar

Ska 125-gänget komma dit får han nog hålla sig till läskförsäljning. ;)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
jordan skrev:
:kocko söker sympati gör jag inte men att manförsvarar sig betyder inte att man anser sig skylldig .
vadå får svårare att sälja skall du gå ut med ngn bojkott till Jordans annonser
använd din energi att bli en bättre människa istället.
ha det gött
mvh JORDAN

heh, sry... tonen kanske uppfattades aggressiv vilket inte var meningen

absolut inte, tror bara jag lixom många andra utan att tänka sig för kanske undviker de som blivit omtalade. (ang. annonserna)

jo, visst borde jag... är en dum människa :(

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Klart som fan att swedie vill tjäna stålar på något som han kan tjäna stålar på. Allt annat är bara dumt. Och Jordan, dina annonser kan du väl åtminstone hålla med om håller en klass högre än privatannonser, de ser itne direkt privata ut.
Betala eller ge fan i att lägga ut annonser, svårare än så är det inte. Du behöver nog inte betala så mycket heller om det är en lite mindre firma du driver heller, kanske kan vara värt ett samtal till Swedie?
Så mycket tid osm swedie har lagt ner på sidan så kan jag förstå att han inte vill ha massa gratis-annonser uppe åt företag när han kan få spons istället.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Mavve skrev:
Så nu har du mindre sug att köpa prylar av Jordan än innan?

Helt otroliga människor det finns.
Om han säljer en billig hoj så kan du inte köpa den för vad han skrev mot Swedie eller om sig själv?

Fast man aknske ska va tyst, du vill nog inte köpa hoj av mig sen :rolleyes:

heh, visst finns det, av alla sorter!

jag vet inte, antagligen var det ganska fel att uttala mig om något jag absolut inte har någe att göra med, ber om ursäkt...

Last edited:

foppa

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
ZX10R, tidigare haft cbr1000rr, zx9r och fireblade 929
banna

Jag tycker banna!!!! folk har blivit det för mindre... :näsblod

HanneZ

Guest
twinner666 skrev:
Eller när man inte kan börja med STOR bokstav? samt skriver "ja" istället för "jag".
Hehe, nu skrev du själv "samt" med litet s, dessutom skrev du "STOR" med versaler! Det funkar inte heller! =P

Tycker ni inte att det är jobbigt när folk skriver långa långa utlägg och inte skriver punkt? Jag tycker det är jätte jobbigt att läsa.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Det kan röra sig om importhojar, och/eller kanske krockskadade och upplagade.
Att nån skulle köpa en massa hojar o ledsna direkt för att sälja dem för förlust tror jag inet finns ens.
Inget behöver vara skumt men varför inte erkänna bara o sluta dikta ihop historier.

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Mavve skrev:
Så nu har du mindre sug att köpa prylar av Jordan än innan?

Helt otroliga människor det finns.
Om han säljer en billig hoj så kan du inte köpa den för vad han skrev mot Swedie eller om sig själv?

Fast man aknske ska va tyst, du vill nog inte köpa hoj av mig sen :rolleyes:

Efter som dom andra inte håller sig till ämnet så Mavve vem vill köpa hoj efter dej igentligen :hihi ?

Å Jordan hade jag varit dej så hade jag bara skickat ett PM till svidi å förklarat.
För de e ju han som håller ordning på oss och bestämmer här.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jordan, du kör med engelska och svenska blandat. Känns som antingen driver du med oss eller är det faktiskt så att du själv är importvara hehe och att du kom fetare plånbok än andra (eller inte). Sen får du skilja på vad påhopp och en snäll uppmaning är. Ett påhopp är t.ex denna tråden, att helt öppet för allmänheten börja diskutera en annans åsikter och berätta hur dum, IQ-befriad osv som den där andra personen är.

Jag ser personer på stan som kommer i nyaste fetaste BMWen men klär sig i kläder från Myrorna. Hela sanningen har inte nått ut. Vi har tidigare haft folk här som säljer hojar hur billigt som helst, och medlemmar frågar då säljaren varför hojen är så billig (ärliga frågor!), och säljaren vill inte svara utan går direkt till attack "va fan ska du bry dig om det för?"... DÅ, kommer de seriösa misstankarna om säljaren och vid tillfällen har även polisen kopplats in, har jag fått veta.

Jordan, jag ser att du måste förhastat dig/läst fel/inte förstått då du nu efter en hel del kommentarer som lagts upp, ändrat åsikt och bett om ursäkt (klart godkänd! jag kommer nog inte ens komma ihåg denna insident om vi träffas nån gång i framtiden) (dock kommer jag försöka vara anonym på mässan i Januari då jag vet vissa fortfarande håller i på gamla saker som dem är arga på mig över).

Du får gärna berätta via PM vad det är du sysslar med (jag sprider inte det vidare), så jag kan ta en funderare igen angående dina annonser. Just nu, ser dem väldigt företagsaktiga ut.

Jag skyddar liksom mina betalande sponsorer för att se till att dem kan få ut det mesta dem kan av sina annonseringar. T.ex Prestige Bikes, dem säljer sprillans hojar till ett mycket bra pris till SH folket, via första sidan här på Sporthoj.com.

Mavve, försök fatta galoppen... ;) så kom inte med dina kommentar (kommentarer kanske många har, men fattar och därmed inte behöver lägg in)

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
HanneZ skrev:
Hehe, nu skrev du själv "samt" med litet s, dessutom skrev du "STOR" med versaler! Det funkar inte heller! =P

Tycker ni inte att det är jobbigt när folk skriver långa långa utlägg och inte skriver punkt? Jag tycker det är jätte jobbigt att läsa.

Hannez..Jag gjorde det för att straffa dig :rolleyes: !! sa hål kästen!!! :gnissla

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
-Lowrider- skrev:
Om du har så mycket cash och hojar ,,kan du inte skänka en till mig som är en fattig student?? :)

Skapa din egen förmögenhet, varför ska du tilldelas nånting och inte alla andra?
Du har ju motorcykel.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife