Så nu är jag tillbaka!!!FY FAN VAD KUL DET VAR!!!!!
2 tabbar jag gjorde..1: glömde vatten!!!!
var ju törstig heeeela tiden!Damma om mig när jag prata
2: Campa lite för mycket i början..
men SÄTAN vilka strider det var ibland!Tok löpa mellan skydd fast polarn fick nys på mig när jag kom smygande mot deras bas..o vad hade jag för skydd?Jooo självklart ett ynkligt pojkträd, *SplAt SPLAT Splat*!!!Ven kulor runt huvet på mig och färga skogen grön, likt rambo så reste jag mig upp och safta iväg salvor mot hans rikting. Med ett smärre misslyckat warcry och ströppel på grenar kom jag löpande mot ett uppbyggt hinder o floppa över skiten
..upptäckte i min underbara "Poser" luftfärd att landningen skulle bli brutal och skoningslös för där låg tjocka grenar och rötter
...som ni vet *ni som lirat PB förut* att imman på visiret förvirrar en rejält o man KAN ta fel hinder. jag trodde nämligen jag tog det med granris..aja kan ju inte lyckas med allt
...men som plåster på såren så klarade jag mig den ronden
Sen blev man matchens lirare när man gav sig in på ett Recon Misson
smög runt halva banan,hitta ett GIGANTISK träsk...JA jag klampa i klaveret OCH!?..aja nu till saken..sitter o spanar genom imman..o vad skådar mitt norra öga!!AHA!!!EN GRÅ GUBBE!!!upp med bössan o tar sikte vad gör äcklet!!? springer iväg!!Usch...fy han!så jag smög vidare o utan förvarning kommer han tillbaka o mejar skott, hoppar undan in i ett litet bås o det smattrar i plankerna..*SPLATT SPLATT SPLATT...Choff Choff*..HAN FICK SLUT PÅ SKOTT!!!!!
jag upp som ett skott o nu JÄVLAR!!!
visslar iväg brutalt med skott som endast SNUDDAR HAN!!...varför
aja jag tar flaggan o löper som ALDRIG förr efter kommer motståndarlaget hack i häl men trogna AG har placerat sig vid sin älskade stubbe, vilket troligen räddade mig..jaha vart fan ska jag med flaggan nu då!!?virrar runt mitt på slagfältet med en illröd flagga o AG skriker sig hes...-RUNDA STUBBEN FFS!!!!..-Vilken jävla stubbe!!?*löper runt med immigt visir*...springer på stubbfan vilket gör att jag hitta den
sen var med full fräs mot basen o räddar ronden!!
Sen var det ju mycket tok på banan också!Danne löpte iväg med vår flagga o i mitten vad ser man...han gör nästan en frivolt pga en gren han snubblar på!!AAAAHAHAHAHA
Men som sagt..jag trodde det skulle göra ondare. Fick en klockren rak ti huvet av Nicklas...
..Som sagt Paintball är nått ni MÅSTE prova ni som inte lirat det. Jag ska lira det FLER gånger!Vi lirade på banan i V:ås. Skulle vara kul o dra ihop nått gäng o dra o lira, JAG ÄR PÅ!!!