Pakethållaren borta

micke85

Sommar och sol där jag bor
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ninja zx6r
ta det inte illa, men jag tycker nästan du ska hätillbaka den och halv kåpan ! börjar se ut som en mopped !
men det e kanske bara jag som tycker det !

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Ser bättre ut tycker jag, iaf om du kapar blinkersen lite :);) E ju bara bra att det ser ut som en äldre moppe! Fatta va kul när de kommer nån gländare på en spretans crossmoppe eller hårtork och ska rejsa och "moppen" drar ifrån haha :D :squid Sätt dit en Puch dekal elelr nåt och säg att det är din farsas gammla "Puch Texas" eller nåt! Helgrymt ju! :D

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
Kåpan är lite trasig så den tror jag inte åker på... men pakethållaren kanske jag behöver sen om jag åker nånstans så den blir nog förr eller senare påsatt igen... Men jag tror nog ingen misstar den för en moped i verkligheten :squid

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
Nisse Järnet skrev:
Ser bättre ut tycker jag, iaf om du kapar blinkersen lite :);) E ju bara bra att det ser ut som en äldre moppe! Fatta va kul när de kommer nån gländare på en spretans crossmoppe eller hårtork och ska rejsa och "moppen" drar ifrån haha :D :squid Sätt dit en Puch dekal elelr nåt och säg att det är din farsas gammla "Puch Texas" eller nåt! Helgrymt ju! :D

Ja men den är typ en halvmeter längre än en moped... + att registerskylten är ju 10 gånger större än en moppes :(

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
KawaF3771 skrev:
Ja men den är typ en halvmeter längre än en moped... + att registerskylten är ju 10 gånger större än en moppes :(
Justefan....hmmm Fixa miniskylt och säg att det är en specialmoped från USA med kromade skärmar och skiva fram:D skryt också med att USA versionen har 1.6hk också ;) haha dom kommer sälja sina hårtorkar efter dom stött på dig :D

micke85

Sommar och sol där jag bor
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ninja zx6r
Nisse Järnet skrev:
De va ju en USA modell!! :p Med 1.6hk ist 1.2, alltså behöver den mer kylning :rolleyes:
hahá ok ! e moppe pojkarna i finland så dumma så att dom går på nått sånt `? :D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...