parkera i grupp i Örebro

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Hej nu ska jag ner och köpa hoj i helgen. givetvis så har jag inget garage att parkera i, :näsblod
jag har tillfälligt ställe jag kan parkera den hos en kompis. men i sommar vill jag ju ha den mer lättillgängligt.^

Så jag undrar om det finns någon som vill dela ett garage i centrala örebro med mig. det ryms ju 4 cyklar i ett garage ju. jag är inte intresserad av sk. flerb*lsgarage. jag vill ha en bra uppställningsplats bara, gärna med mekmöjligheter.
finns det fler med samma problem eller någon med plats i sitt garage?
MVH David :banana

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
crashtestdummy skrev:
Hej nu ska jag ner och köpa hoj i helgen. givetvis så har jag inget garage att parkera i, :näsblod
jag har tillfälligt ställe jag kan parkera den hos en kompis. men i sommar vill jag ju ha den mer lättillgängligt.^

Så jag undrar om det finns någon som vill dela ett garage i centrala örebro med mig. det ryms ju 4 cyklar i ett garage ju. jag är inte intresserad av sk. flerb*lsgarage. jag vill ha en bra uppställningsplats bara, gärna med mekmöjligheter.
finns det fler med samma problem eller någon med plats i sitt garage?
MVH David :banana
Ingen som vet om en garageplats i örebro?
David.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
crashtestdummy skrev:
Ingen som vet om en garageplats i örebro?
David.

Några i pbr har eget hus = eget garage. Vi andra har flerbilsgarage eller snyltar på familj/bekanta som bor i villa.

redmarbel

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2005
Hoj
Yzf r1
Jag letar efternått ställe att ha hojen på..men det handlar bara om några veckor i vår och några veckor i höst.. jag pluggar på universitetet och kommer vara i Ludvika under sommaren...

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
redmarbel skrev:
Jag letar efternått ställe att ha hojen på..men det handlar bara om några veckor i vår och några veckor i höst.. jag pluggar på universitetet och kommer vara i Ludvika under sommaren...
ok. skulle du vara intresserad av att söka upp och dela kostnaderna ?
:)
David

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...