Parkering Kastrup

Det finns alternativ om man vill promenera en bit. Ca 10- 15 minuter enligt min källa. Tyvärr har jag inte haft tillfälle att lokalisera var den ligger exakt själv. Tänkte ta det vid ett tillfälle när man inte har tidspress och har andra ärenden i Köpenhamn än ett flyg att passa. Parkeringsplatsen ligger på andra sidan motorvägen. Ska vara betydligt mycket billigare än Kastrups långtidsparkering. Min källa brukar köra bort och ställa bilen där man avhämtar och släpper av passagerare och checka in och sedan flytta bilen till parkeringsplatsen i fråga och promenera tillbaka.

För att försäkra dig om en långtidsparkeringsplats på Kastrup så boka en i tid via nätet. Jag har fått ställa bilen närmast SAS terminalen och kostar mer än det är värt för bekvämligheten att köra bilen dit och hem. Oftast tar jag själv tåget numera eller ordnar skjuts om det är riktigt obekväma tider.

Ja nu är dom platserna en bit bort redan tagna.
Så frågan är som jag nu märkt är att om jag boka 3-4 dagar till så blir det billigare !!!! Är nog bara boka som gäller viktigast är väl att man betalt
tiden man står och inte man har dagar kvar man betalt för

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick