Parkering vid globen?

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Umm.. Ska till globen på konsert med mamsen på söndag. Har aldrig varit där och kommer ha rätt kort tid på oss att parka å så innan konserten börjar.

Nå tips på vars man ska ställa sig?

Edit: Hörde nu att det finns massvis av parkeringar där. Så det är väl lugnt då kanske.. :tomten

Last edited:
skoteridioten skrev:
Umm.. Ska till globen på konsert med mamsen på söndag. Har aldrig varit där och kommer ha rätt kort tid på oss att parka å så innan konserten börjar.

Edit: Hörde nu att det finns massvis av parkeringar där. Så det är väl lugnt då kanske.. :tomten

Tja! jag var i Globen i måndags, du kan parkera i garaget på Arenavägen 36, om jag inte minns fel,

Mvh Marcus

skoteridioten skrev:

Själv brukar jag alltid ställa mig i bostadsområdet på Gullmarsplan, det är gratis (c:a 5 minuters gångväg till Globen) :tummenupp . Har för mig att parkeringshuset på Arenavägen är *svindyrt* men kan ha fel.

Såg att du aldrig varit där, kanske bättre att navigera direkt till garaget isåfall.

Last edited:
Valen skrev:
Själv brukar jag alltid ställa mig i bostadsområdet på Gullmarsplan, det är gratis (c:a 5 minuters gångväg till Globen) :tummenupp . Har för mig att parkeringshuset på Arenavägen är *svindyrt* men kan ha fel.

Såg att du aldrig varit där, kanske bättre att navigera direkt till garaget isåfall.

De 2 första timmarna är gratis(!) sen vette f*n vad det kostar.

Om du/ni hinner promenera ca 400-500 m är omradet till höger om huvudinfarten till Slakthusomradet (kolla enirokartan) ett hett tips.... utanför bommarna vill tilläggas. :tummenupp

Good luck!

Bortom slakthusområdet finns det en skola där det oftast är ledigt på skolmatsals parkeringen.

Bifogat

• se_MapImageLocator.gif
    se_MapImageLocator.gif
    30.5 KB · Visningar: 652
Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back