Partyparty

Mingves

Guest
----------------Nytt meddelande--------------->
Nån som skall ut i GBG ikväll?

///M

______________Gammalt meddelande------------------>

Tjohoo, nu är man på väg ut på party igen:)

Skall käka/parta med mina klättervänner. Många :tuttar med supersnygg kropp kan jag lova:kär
Kommer bli toppen......men först lite glögg med min jobbarkompias och hans tjej+vänner....

Vad skall ni göra ikväll?

///M

Last edited:

Mingves

Guest
Kan tillägga att det är dyrt att vara singel, trodde man skulle bli rik om man var singel men icke...

///M

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fasen va du är i svängen mingves då...

själv blir det ju sticky idag.... göttkött!!!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Mingves skrev:
E sticky bra?

//M

Jag tycker det är ett av stans bästa ställen!!!

Tre våningar med folk...

Bottenvåningen är rock, hårdrock, bra musik med andra ord.
Mellanvåningen är lite mer mjukrock, pop, ska, bra musik oxå faktiskt...
Övervåningen är blandad som fan... Soul, funk, mjukrock, pop.....bra oxå!!!

Jobbigt är bara att det är mycket mräkligt folk.... å framförallt MYCKET folk....trångt, å lite meck att komma in när det är fredag/lördag....

Åldern ligger väl mellan 20 ----> Uppåt på killar... å kanske 18----> uppåt... (trots 20-gräns) på tjejer....

:hej

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Mingves skrev:
E sticky bra?

//M

'Hemma' och hälsar på ibland? Sticky börjar bra men slutar allt som oftast som GG's dvs en massa kukstyrda 20-åringar som bara ställer till problem .

Men fram till 11-12 brukar det vara skoj.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
'Hemma' och hälsar på ibland? Sticky börjar bra men slutar allt som oftast som GG's dvs en massa kukstyrda 20-åringar som bara ställer till problem .

Men fram till 11-12 brukar det vara skoj.

Ha ha, det är sannerligen rätt.... Hmmm.... jag e visserligen en kukstyrd 20åring, men jag ställer bara till problem för mig själv... =)

GG's är la najs =) :banana

/h

Mingves

Guest
Håller mig nog till nivå/excet, +27. Men ibland gör man undantag.
Chrille kommer du ihåg vidde? Han vill att jag skall komma hem till uddevalla imorgon och röja....med risk för att träffa mitt ex tror jag att jag avstår dock...

///Mats

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
hållundan skrev:
Ha ha, det är sannerligen rätt.... Hmmm.... jag e visserligen en kukstyrd 20åring, men jag ställer bara till problem för mig själv... =)

GG's är la najs =) :banana

/h

Im too old for that shit :)

Jag är den där tråkige fan som tittar på dig som att du är ivägen vart du än går och menar det....

Sticky hade kunnat vara skitbra om de inte släppte in så förbannat mycket folk. GG i Uddevalla är INTE bra. Brudarna i den här stan går inte på krogen ooch kvar blir ett gäng sorgliga pojkar som inte kan göra så mycket annat än att dricka och spänna...

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Mingves skrev:
Håller mig nog till nivå/excet, +27. Men ibland gör man undantag.
Chrille kommer du ihåg vidde? Han vill att jag skall komma hem till uddevalla imorgon och röja....med risk för att träffa mitt ex tror jag att jag avstår dock...

///Mats

Antagligen en kille man känner igen om man ser han, men ingen jag kan placer nu. I morgon blir det väl Agassis, Krogen eller Harrys...... eller alla tre....

Äh, vad gör det om du springer på gamla ex? Isa är singel, vi kan hyra in henne som sällskap åt dig. Hon skrämmer lätt bort gamla exar... Ful i truten som hon är.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Själv går man på flaskan så fort colan i frysan har ca 3-gradig temperatur. Fast nåt party blir det inte :( Blir lugn hemmakväll med tjejen och några dvd-rullar på det.
Är lite avis på er som har ett umgänge som man kan gå ut med i en större stad, själv har man mist allt sånt då man blev nykterist och nu när man har tagit upp alkoholen igen så vill ingen umgås med en :D

Mingves

Guest
Chrille skrev:
Äh, vad gör det om du springer på gamla ex? Isa är singel, vi kan hyra in henne som sällskap åt dig. Hon skrämmer lätt bort gamla exar... Ful i truten som hon är.

Hehehe, jag tror jag klarar mig genom att hänga i GBG:)

Träffade mitt 5v gamla ex på NK idag, kul att snacka inte så kul att hon inte vill ha mig... :( .

///M

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Ut med lucianågen o frysa ihjäl?

Neee, blir hemma ikväll - igen...........

Mingves

Guest
Jag vill ut ikväll men precis som förra helgen så är alla kompisar upptagna:(
Min polare J har tenta på måndag, H har fest i THN och V skall till sin farsa, T skall vara med bruden, M skall ta det lungt söp som jag igår......
Själv står man nu här ensam och vet inte vad man skall göra....

Ingen här som skall ut i GBG som man kan hänga på?

///M

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Mingves skrev:
Tjohoo, nu är man på väg ut på party igen:)

Skall käka/parta med mina klättervänner. Många :tuttar med supersnygg kropp kan jag lova:kär
Kommer bli toppen......men först lite glögg med min jobbarkompias och hans tjej+vänner....

Vad skall ni göra ikväll?

///M

Vart ska ni då? :tuttar :D

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...