Du har väll inte tängt o använda samma vev till en 250cc som till en 125cc va...?rosena skrev:Hej !
Jag undrar om toppen jag har till min rgf 125 passar till en rs 250 cylle.
Och hur gör man med kolv? Ska beställa rs kolv eller rgf 125 kolv?
Pm:a eller vad som helst!
*tacksam för svar*![]()
zpeppy skrev:Du har väll inte tängt o använda samma vev till en 250cc som till en 125cc va...?
rosena skrev:jamen asså en 250 cylinder det är ju 125 cc sitter ju 2 125 cyllar på den juuu![]()
aprilia köpte patent på RGVn 96 för att göra sin RS250 alltså är de "samma" motor. Delarna passar åtminstonde rakt av.Solid snake skrev:Ja om det är en V motor, hur vet du att det är samma fästen då?
En stånka är en 4-taktarephilsson skrev:RGVn har funnits sedan 89 dock kom en ny modell 91 och det är utifrån den som man utvecklat en enstånka
sorry.. trodde enstånka stod för encylindrig..KalleNorton skrev:En stånka är en 4-taktare![]()
Ajdå fel av mig...kom hem efter en typ 7 timmars lång tågsresa så jag var lite trött hehe....rosena skrev:jamen asså en 250 cylinder det är ju 125 cc sitter ju 2 125 cyllar på den juuu![]()
Ja, encylindrig har du ju rätt i, men det ska vara 4-takt också.philsson skrev:sorry.. trodde enstånka stod för encylindrig..![]()
man lär sig nåt nytt varje dag.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |