Jo man skaffar rätt kort alternativt kod och sen löser det sig själv.mjukis skrev:2560224Söker efter en lösning där man för att komma in i en lokal behöver ett kort (magnetremsa) som man drar i en sån där terminal, alternativt slår en kod.
mjukis skrev:2560224Söker efter en lösning där man för att komma in i en lokal behöver ett kort (magnetremsa) som man drar i en sån där terminal, alternativt slår en kod.
Får man fråga varför du vill ta dig in i en lokal du inte får tillträde till den ordinarie vägen ?mjukis skrev:2560224Söker efter en lösning där man för att komma in i en lokal behöver ett kort (magnetremsa) som man drar i en sån där terminal, alternativt slår en kod.
-Rosen- skrev:2560251bara jag som läser inlägget som att han söker en lösning för att skydda hans egen/polares/någon annans lokal
-Rosen- skrev:2560251bara jag som läser inlägget som att han söker en lösning för att skydda hans egen/polares/någon annans lokal
mjo jag vet, koden till din dörr är 3412 va? bra då kommer jag på besök imorgonAndreasNo skrev:2560279japp... alla är tjyvar...
crall_b skrev:2560313Rekomenderar http://www.bewator.com/se/index.xml passerprodukter för enskild dörrpassering. Behövs ett elslutbleck alt. motorlås till detta.
Gå in på närmsta låsfirma så har dom säkert färdiga paket.
-Rosen- skrev:2560314mjo jag vet, koden till din dörr är 3412 va? bra då kommer jag på besök imorgon
mjukis skrev:2560515Tack, elslutbleck sitter redan på plats.
Wiseguy skrev:2560664Erfarenhetsmässigt (8 år som väktare) så är bara kodlås till lokaler en dålig ide.
Det är bättre ifall det kombineras med en personligt nyckel/kort/osv.
Dock gäller det att ha lite koll på nycklarna/korten.
Koder hamnar alltid förr eller senare i fel händer. Och man kan även klura ut en kod ganska enkelt.
Leta lite på passagesystem på google så får du nog fram ett antal leverantörer som kan bistå med det ni behöver.
Vore det förresten inte bättre att även larma lokalen. Sen dra larmet antingen till ett vaktbolag eller till en uppringare som ringer upp/sms:ar X antal telefoner.
Då kan ni ju själv "rycka ut" när larmet går.
Dee_cati skrev:2560639
Men som sagt, den lösningen kostade sisådär 8 miljoner men då fick du med en jävla massa tillhörande lås (best) samt några magnetlarm
Men sök på gadgets.com eller vad det heter, de brukar ha allt inom dessa prylar.
För 8 millar ser jag till att lokalen bevakas och ni behöver inget passersystem..mjukis skrev:25629678 millar e inga konstigheter, vart kan ja beställa?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |