Pastrana har satt dubbel blackflip!

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Sedär, nu satt den tillslut.. :)

Pastrana_dbf.jpg


Bilden ÄR äkta!


Info från annat håll.. http://www.justinhoyer.com/nc3story.htm
"Earlier that day we got to witness pastrana attempting the double backflip, all im going to say is CRAZY! look for it in the new movie coming out this fall."
 

flexbert

Medlem
Gick med
24 Apr 2005
Ort
Orsa
Hoj
Aprilia Tuono -07
Grymt sjuka trick!

Såg när dom tränade på tv förut och landade i en såndär skumbasäng. Dom hade stora problem med att dom snurrade för fort när dom skulle landa men det verkade ju gå endå :tomten
 

Tiger302

Varför ha fyra när det bara behövs två?
Gick med
17 Aug 2004
Ort
Oskarshamn
Hoj
BMW R1200GSA-11, Husa 650 -02 (i träda)
Kommer ihåg när han satte den första backflippen på xgames för ett gäng år sedan. Tyckte då att det var helt sjukt, men nu har ju ribban höjts ett par snäpp... :3freak

Då är det väl bara att vänta på en no hander double backflip tsunami with no hander landing! :rofl
 

Lunkan

Å det spruta kyckling...
Gick med
8 May 2003
Ort
Eknö
Hoj
...
Tiger302 skrev:
Då är det väl bara att vänta på en no hander double backflip tsunami with no hander landing! :rofl

Backflip tsunami :rofl

Nä men allvarligt! Gillar Travis skarpt å undrar vad nästa trick blir! Han var ju först i världen med 360 så varför inte en 720 med skruv :yoparty Dom kan ju göra helt sjuka rotationer med sinna Fiddybikes i skumgropen!

off topic: men min lillebror(7 år) var först i världen med "backflipp to stoppie"
Det var med en hemabyggd minimoppe med trimmad Husqvarna 50cc motor o skottkärrshjul. Han hade gett sig fan på att köra ifatt mig på min Yama 80 på åkern!

När han var ifatt så bestämmde jag mig för att åka upp för en grässlänt och hoppa över vägen ner på nästa åker, sagt o gjort, och brorsan tog samma väg men hade inte övat så mycket hoppteknik, vilket resulterade i en mycket bakåtlutad körställning, sen måste han ha träffat vägkanten lite olyckligt för han skickade nästan moppen rakt upp i luften med lite rotation bakåt. Tyvär hade han lite för dålig rotation så han landar på framhjulet och åker över vägen i värsta "pungkross style" på framhjulet, när han kommer till vägkanten får han styrwobbel o flyger över styret o landar längst ner i diket!

Så där har ni den "backflipp to stoppie" jag tyckte det var skitfränt men han grinade bara, mest av chocken kanske :hihi
 

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
lusasken
Hoj
Trehundra kubikare
Lunkan skrev:
Backflip tsunami :rofl

Nä men allvarligt! Gillar Travis skarpt å undrar vad nästa trick blir! Han var ju först i världen med 360,,,

Apapap....Deegan satte en 360 lite före Pastrana under samma tävling.
Egentligen så heter det Mulisha Twist eftersom den som sätter tricket först får döpa det.
 

Lunkan

Å det spruta kyckling...
Gick med
8 May 2003
Ort
Eknö
Hoj
...
rejser skrev:
Apapap....Deegan satte en 360 lite före Pastrana under samma tävling.
Egentligen så heter det Mulisha Twist eftersom den som sätter tricket först får döpa det.

Där ser man, har bara sett delar ur den X-GAMES tävlingen! Först missar ju 199 landningen sen försöker han igen å sätter den, håller nästan på o ramma en kameragubbe!

men "Mulisha Twist" är ett skapligt mycke coolare namn än "360" så gärna för mig!
 

Goose

www.adobe.com
Gick med
28 Feb 2005
Ort
Solna
Hoj
Tillbaka i Kawwastallet-->ZXR750
skoteridioten skrev:
Sedär, nu satt den tillslut.. :)

Pastrana_dbf.jpg


Bilden ÄR äkta!


Info från annat håll.. http://www.justinhoyer.com/nc3story.htm
"Earlier that day we got to witness pastrana attempting the double backflip, all im going to say is CRAZY! look for it in the new movie coming out this fall."
Jaha och bilden visar en enkel backflip,,,

ser nästan ut som en screenshot från hans xbox soel
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top