Paul Potts is the man!

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Även den hårdaste fäller en tår i sin ensamhet när man lyssnat till denne man.. Vilken historia bakom hans framgång och vilken röst.. :tummenupp

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Skall det inte vara Pol-Pot ? :rolleyes: I så fal tycker jag att det var en elak fan !

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Duktig, men behöver arbeta på sin röst. Krävs mer skolning om han ska tas på allvar även som operasångare, inte bara som popartist (populärkultur, people).

Och, som sagt, fel forum.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Även den hårdaste fäller en tår i sin ensamhet när man lyssnat till denne man.. Vilken historia bakom hans framgång och vilken röst.. :tummenupp
Ähh, han har ju "fuskat". Han var ju på träningsläger med Pavarotti å grabbarna.

Krusty

Medlem
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Blå
Duktig, men behöver arbeta på sin röst. Krävs mer skolning om han ska tas på allvar även som operasångare, inte bara som popartist (populärkultur, people).

Fel forum, sorry my bad.
Vi hojtar på moderator som ändrar det :)

Det finns alltid folk som säger att Rossi kan ta ett bättre spårval men ingen som lyckas göra det han gör...

Last edited:

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Ser man ut som den där stackaren så måste man ju få va bra på nånting annat :D
Men sjukt duktig är han!

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Det finns alltid folk som säger att Rossi kan ta ett bättre spårval men ingen som lyckas göra det han gör...

Mjo, men även om jag gillar Paul Potts skulle jag inte jämföra honom med en Rossi.. Stiggy kanske. Har operasångare i släkten, så jag är inte helt ute och cyklar.

Men jag förstår vad du menar, och jag tänker verkligen inte argumentera hans talang, för den finns onekligen där..

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Mjo, men även om jag gillar Paul Potts skulle jag inte jämföra honom med en Rossi.. Stiggy kanske. Har operasångare i släkten, så jag är inte helt ute och cyklar.

Men jag förstår vad du menar, och jag tänker verkligen inte argumentera hans talang, för den finns onekligen där..

Låter inte alla operasångare exakt så där? Det är väl det som är hela grejen va?

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Mannen är en manlig ask kungen för fan

[YOUTUBE-ID]9oxTy7KIAaA[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...