Permanent banning - Vad gäller

Status
Ej öppen för fler svar.

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
Har noterat att profilen Pizzabagarn och även Ironmike har blivit permanent bannade.

Vet dock ej ifall de är fler profiler än dessa som har följt Urban Tigers öde.

Pizzabagarn
, spammade på en del. Men det är det många profiler som gör (vilket kan vara irriterande, ibland), men var går gränsdragningen, nu när permanentbanning även används numera?

Samt, Ironmikes ofta harmlösa trådstartande. Vad går gränsen för permanentbanningen för trådstartande?

Möjligt att jag har missat något, men ställer frågan, eftersom numera forummedlemmar kan bli permanent bannade.

Nicotin

Guest
tyckte väl inte att bagarn var så farlig..inte järnspikars micke heller..

var väl mest hans nattfunderande som vissa inte gillade..inte så svårt att klicka på knappen ignorera användare el vad den heter..:tummenupp

Dark_Messenger

Guest
Jag känner pizzabagarn. Han är verkligen harmlös den killen. Ok, lite sjuk i huvudet men abolut ingen sopprot. Kanske spammar lite men det gör nog jag också. :)

Är han permbannad alltså?

Nicotin

Guest
Jag känner pizzabagarn. Han är verkligen harmlös den killen. Ok, lite sjuk i huvudet men abolut ingen sopprot. Kanske spammar lite men det gör nog jag också. :)

Är han permbannad alltså?

hahahah lite sjuk ??

Enligt inlägg i ett annat forum så plockade han bort sig själv men inte säker..

Linkan_85

Guest
Vad jag vet så är ingen av dom bannade:pannkyss
Dom tog bort sig själva.... :huvet

Hmm Sh verkar föjla resten av landet, lågkonjunktur:näsblod

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
mjaa, allas vår käre pizzabagarn är INTE permbannad utan har alldeles frivilligt tagit en 'timeout' om man så vill. det i sin tur beror på alldeles för mycket på jobbet samt, med diverse metoder, förädla pizzatillverkningen.

vidare vill jag påstå att pizzabagarn inte spammar utan kommer med inlägg som har humoristiska undertoner, men fortfarande är ett inlägg med konstruktiva drag.

Dark_Messenger

Guest
hahahah lite sjuk ??

Enligt inlägg i ett annat forum så plockade han bort sig själv men inte säker..

Jag vet att för något år sedan så svor han på att aldrig mer sätta sin fot på SH för att jobbet hans blev lidande. Sen såg man inte av honom på något halvår eller så men nu verkar han vara tillbaka sedan några månader. Kanske har han en ny "period" nu igen då?? Måste nog undersöka detta. :D

EDIT: 2:a....:gnissla

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Jag vet att för något år sedan så svor han på att aldrig mer sätta sin fot på SH för att jobbet hans blev lidande. Sen såg man inte av honom på något halvår eller så men nu verkar han vara tillbaka sedan några månader. Kanske har han en ny "period" nu igen då?? Måste nog undersöka detta. :D

EDIT: 2:a....:gnissla

det gör inget :pannkyss

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
mjaa, allas vår käre pizzabagarn är INTE permbannad utan har alldeles frivilligt tagit en 'timeout' om man så vill. det i sin tur beror på alldeles för mycket på jobbet samt, med diverse metoder, förädla pizzatillverkningen.
Se där. Hur gör man då för att ta bort sin profil från SH?

vidare vill jag påstå att pizzabagarn inte spammar utan kommer med inlägg som har humoristiska undertoner, men fortfarande är ett inlägg med konstruktiva drag.

Det är så spammare ser sig själva:tummenupp

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Se där. Hur gör man då för att ta bort sin profil från SH?

Det är så spammare ser sig själva:tummenupp

det tror jag däremot att man 1. kan göra, antingen finns det en 'radera konto' knapp eller 2. tala tex med swedie.

nejdå, käre mc-broder, du har helt fel och talar i nattmössan (jag förutsätter att du har nattmössa med tanke på din ålder). spamming är när du inte har någonting konstruktivt att säga eller tillföra en tråd utan bara, om uttrycket tillåts, 'svamlar' på.

:näsblod

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
det tror jag däremot att man 1. kan göra, antingen finns det en 'radera konto' knapp eller 2. tala tex med swedie.
1. ingen knapp
2. Swedie får bekräfta, eftersom du inte kan.

nejdå, käre mc-broder, du har helt fel och talar i nattmössan (jag förutsätter att du har nattmössa med tanke på din ålder).

Min ålder och nattmössa. Sicket svammel

spamming är när du inte har någonting konstruktivt att säga eller tillföra en tråd utan bara, om uttrycket tillåts, 'svamlar' på.

:näsblod

Som du då:tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
De är inte bannade av mig eller någon annan.

Båda ha begärt att ta bort sina konton.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...