Peter Wahlbeck rasar mot motorcyklister

ah17

Bannad
Gick med
21 May 2005
Hoj
trampcykel
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag hörde det där, han har rätt i allt (av de 3min jag hörde) men ändå inte. :gnissla

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
ah17 skrev:
2115711 Peter Wahlbeck (komikern) är fly förbannad på oljudet som motorcyklar sprider.
.

Jodå, nog hörde jag det inslaget i morse... hur ser du själv på företeelsen?

Edit1: Var f.ö. djävligt kul att höra honom besvara frågan om vad han själv gjorde när han hörde/såg motorcyklarna...
- Brukar du ringa polisen då och anmäla dem?
- Näe, men jag brukar göra en pistol med fingrarna och skjuta dem såhär, kablam! kablam!.. :rofl

Last edited:

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Själv blir jag mest förbannad när man refererar till Wahlbeck som "Komiker".
En jävla pajas som kan häva ur sig massa skit och sen själv vara den enda som garvar åt det. :zpy

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Johan skrev:
2115741 Själv blir jag mest förbannad när man refererar till Wahlbeck som "Komiker".
En jävla pajas som kan häva ur sig massa skit och sen själv vara den enda som garvar åt det. :zpy

Rolig eller inte, han har gett den bästa förklaringen till varför bli vegetarian.

Coola Ola

Guest
Johan skrev:
2115741 Själv blir jag mest förbannad när man refererar till Wahlbeck som "Komiker".

Haha, han är ju sjukt rolig! Har iofs bara sett honom en gång och då var jag inte helt nykter men jag garvade konstant under hela föreställningen.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Komiker och komiker... Kan inte minnas att jag någonsin rört på mungipan till följd av den mannen. Han går mig mest på nerverna.

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
mb skrev:
2115828 Komiker och komiker... Kan inte minnas att jag någonsin rört på mungipan till följd av den mannen. Han går mig mest på nerverna.

Kan inte göra annat än att hålla med...nog en av dom "kändisarna" jag stör mig mest på....och Banane i Electric Banana Band. Han är också helt störd, iofs kanske det berodde på att jag var dyngrak och drev med honom, men ändå liksom...lite får han väl ta?

Paradoxy

Guest
ah17 skrev:
2115711
Gå in och lyssna på Ring P1:s hemsida och lyssna på måndagens program 9,20. Det börjar väl en 10min in.

Onsdag för fan, gissa om letade igenom hela måndag och tisdag innan jag fattade att du var dum?

EDIT: "Jävla ljudjävlar!" :rofl :rofl :rofl

Last edited:

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
Snubben ar ju en av de deppigare bland Sveriges pretto-elit!!
Orkar inte ens lyssna pa inslaget men eftersom det ar i P1 och galler hojar (fast pa pretto sprak ar uttalas det farlig sub-kultur med mekanstisk-fatalistiska inslag) sa kan man ju tanka att han signerar uttalandet med "van av ordning". DET AR JATTEROLIGT :rofl

(tanker inte ens diskutera vegan bajs men han har sakert en dekal med texten "vagrenskorning, det avgor jag!")

:kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta

Nu har jag lyssnat men kan inte hitta inslaget: Nagot mer underhallande ar damen som ringer in sarskilt for att klaga pa anvandningen av ordet OK i dagens samhalle.

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...