Photo/film sessions! När?

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Jag vill ha med folk med kameror och filmkameror en dag och så tar vi fina kort/(kanske film).. Åkkort och stuntaktiga kort för dom som kan/vill det..

Schysst nerlägg i nån fin kurva, härliga posékort och nåt roligt bakhjul/framhjul förstås!

Hade inte det varit kul! Blir ju så sällan det verkligen blir fina kort!
Behöver några nya till väggen! :)

Nån mer som tycker det är en bra ide?

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
prima idé! blir nog dåligt med framhjul/bakhjul för min del. men det hade vart kul å ha några riktigt fina åkbilder... leta upp lite fina kurvor å köra några gånger.:)

Jag kör ju ducce....posör borde vara underförstått :rolleyes:
:tummenupp

Mookie har väl fina kameragrejsingar? Sugan på att ställa upp och plåta lite kanske? (och bli plåtad naturligtvis)

P.ossör

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Hultan skrev:
Jag vill ha med folk med kameror och filmkameror en dag och så tar vi fina kort/(kanske film).. Åkkort och stuntaktiga kort för dom som kan/vill det..

Schysst nerlägg i nån fin kurva, härliga posékort och nåt roligt bakhjul/framhjul förstås!

Hade inte det varit kul! Blir ju så sällan det verkligen blir fina kort!
Behöver några nya till väggen! :)

Nån mer som tycker det är en bra ide?

Kunde vara kul ,jag behöver träna inför säsongen. Har lite ideer som kunde vara kul att testa i ett avslappnat sällskap.
Däremot har jag varesig hoj eller bil så om jag ska vara med så behöver jag få skjuts i BIL till fotoplatsen. Bil eftersom jag har lite kameraprylar som inte lämpar sig för att transporteras på hoj.

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Mookie skrev:
Kunde vara kul ,jag behöver träna inför säsongen. Har lite ideer som kunde vara kul att testa i ett avslappnat sällskap.
Däremot har jag varesig hoj eller bil så om jag ska vara med så behöver jag få skjuts i BIL till fotoplatsen. Bil eftersom jag har lite kameraprylar som inte lämpar sig för att transporteras på hoj.
Skall vi komma på preliminär dag tid? och fokusera oss på just media i ett par timmar?
Hade varit väldigt kul!

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Mookie skrev:
Btw, du kan ta min bil!

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Finns en (flera), men speciellt en helt underbar vänster-kurva längs jonseredsvägen! prövade den idag.:)
Den är bred, har bra sikt och asfalten håller fin kvallité just där! bra platser runt ikring den att stå å plåta på....tror jag i alla fall.

(Om det blir en bil med i sällskapet kan vi ju ta med en borste i värsta fall....)

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
bagerah skrev:
Finns en (flera), men speciellt en helt underbar vänster-kurva längs jonseredsvägen! prövade den idag.:)
Den är bred, har bra sikt och asfalten håller fin kvallité just där! bra platser runt ikring den att stå å plåta på....tror jag i alla fall.

(Om det blir en bil med i sällskapet kan vi ju ta med en borste i värsta fall....)
Låter fint! Knäskrap? Med lite träning i just den böjen kanske!

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Hultan skrev:
Skall vi komma på preliminär dag tid? och fokusera oss på just media i ett par timmar?
Hade varit väldigt kul!

Cool. Funkar nästa helg för er? Jag jobbar kväll tisdag, fredag och på onsdag så är det risk för att jag är på första hjälpen om jag kommer med.

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Mookie skrev:
Cool. Funkar nästa helg för er? Jag jobbar kväll tisdag, fredag och på onsdag så är det risk för att jag är på första hjälpen om jag kommer med.
Ja låter som en plan! Vill du ha min bil då kanske?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Vi pratade lite löst om detta nu ikväll, hade vi bestämt dag?

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Är gärna intresserad också, om tiden passar. Tyvärr är inte min videokamera lagad än...

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Mark skrev:
Vad sägs om nu på söndag?

(så krockar det inte med wcx-turen)
Min knarr är lite skadad.. På söndag skall den nog vara fit for fight igen, söndag preliminärt!

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Ok ,då preliminärbokar vi söndagen. :tummenupp

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Hoj
Vill köpa enduro
vart ska ni filma?
jag vill testa min nya kamera, kanske jag kan få lite experttips från mookie, fattar inte riktigt vad jag gör för fel med min kamera nämligen... :pannkyss

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
gojje skrev:
vart ska ni filma?
jag vill testa min nya kamera, kanske jag kan få lite experttips från mookie, fattar inte riktigt vad jag gör för fel med min kamera nämligen... :pannkyss

Vet inte vart det blir, jonsered var det någon som nämde?

Håll utkik här.

Öhhhh, edit, glömde. Ta med INSTRUKTIONSBOKEN till kameran så kan jag kika på det men jag lovar inte att jag kan hjälpa dig. Min kunskaper när det gäller rörlig bild lämnar en hel del att önska.

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...