Boxer skrev:Hejsan alla Brno vänner!!![]()
Vi är 3 pers från Malmö som gärna vill dela PitBox från Tors-Mån.
Finns det någon mer som vill spara en slant?
Hälsn. Mathias.
jorpes skrev:Enligt Johnny delades boxarna ut på plats där nere (ingen förbokning)... Så vi det e väl bara att hoppas att man får en (så långt ifrån 2-taktsrökarna som möjligt)...
/Jorpes
Boxarna är på 105 kvadratmeter!!! så 7 hojar bör gå braGulsnabbtrajja skrev:Ja, jag o Jumbo behöver 2 platser.
Vad jag har hört ska det gå att knöka in ca 7 hojar per box så det ska nog inte vara några problem. Antar att i stort sett alla som är där vill dela så det lär väl lösa sig på plats om inte annat
Gulsnabbtrajja skrev:Ja, jag o Jumbo behöver 2 platser.
Vad jag har hört ska det gå att knöka in ca 7 hojar per box så det ska nog inte vara några problem. Antar att i stort sett alla som är där vill dela så det lär väl lösa sig på plats om inte annat
Jag sa bara att vi behöver 2 platser och att det löser sig på plats. Klart vi ska dela box.. Måste ju hålla koll på den där Zoulkillen så han inte snappar upp för mycket 600std kunskaper på en gång..Quitte skrev:Hörredu hjärtat...!
Trodde vi var överens om vilka som skulle dela box??
Call me om du känner dig utstött, annars hade jag räknat in fyra ekipage x2 hojar (Jag, Soulfly, du och Sjölander med resp.)
Gulsnabbtrajja skrev:Jag sa bara att vi behöver 2 platser och att det löser sig på plats. Klart vi ska dela box.. Måste ju hålla koll på den där Zoulkillen så han inte snappar upp för mycket 600std kunskaper på en gång..
Samma här, kommer åka på feta ställ runt banan. Fast hur jag ska hantera den där laggningen som gör att man hoppar runt på banan vet jag inte hur jag ska hantera. Har inte upplevt det på svenska banor. Ger sig nog på plats, verkar bara bli när man är många ute samtidigtZoulFly skrev:hehehe...det är nog ingen fara, gôbben. Fast nu har jag suttit och tränat in Brno-banan på MotoGP-spelet här, så jag kommer hålla fullt redan på första passet![]()
Gulsnabbtrajja skrev:Samma här, kommer åka på feta ställ runt banan. Fast hur jag ska hantera den där laggningen som gör att man hoppar runt på banan vet jag inte hur jag ska hantera. Har inte upplevt det på svenska banor. Ger sig nog på plats, verkar bara bli när man är många ute samtidigt![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |