Pizza!

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Igår så gick som bekant Mälaren runt av stapeln, men jag och TomK tog en egen liten runda igår med hojarna. Vi utgick från Enköping och åkte lite småvägar av varierande kvalitet. Det var en odramatisk åktur med undantag från en incident med en tröglyftande rovfågel och en del styrwobbel orsakade av bulor i vägen.

Efter detta slog vi oss ner i stan för att kolla lite på alla touring/custom/H-D-nissar som passerade. Nu hade även Bear anslutit och vi skrattade gott åt alla originella cyklar som fanns att beskåda.

Senare på kvällen gick vi lös på ölen då vi skulle iväg på partaj på kvällen. Vi blev dock så försenade av allt hojsnack att vi blev tvungna att käka först. Nedan ses Tom i ful färd att mörda pizzan:

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
En klassiker som fick vara med denna gången också! :D

Giftig att blanda med apelsinjuice kan jag meddela!

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Såg dig och TomK vid rödljusen mellan Statoil och bussterminalen.
Jag satt dock i min BIL då, så jag tänkte att de va väl inte värt att vinka ens, eftersom ni säkurt inte känt igen mig iaf :D

Ni ska inte ut på en odramatisk sväng idag då?
Jag har inget för mig och är i Enköping :rolleyes: med hoj å allt

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Det blir nog inge åka av idag, vi är inte riiiiktigt i form för det känns det som. :rolleyes:

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Synd att jag inte kunde närvara. Jag ringde dock. :rolleyes:

TomK: Är inte Gay-rom'en slut än? Hur dricker du? :eek:

MoosE presenterar en vette: (man ser kräftor i nerderkant) :tummenupp

Bifogat

• moose.jpg
    moose.jpg
    61.2 KB · Visningar: 159

MoosE

Uppsala RoadRunners
Gick med
17 Jul 2003
Hoj
SÅLD....:(
JoS skrev:

MoosE presenterar en vette: (man ser kräftor i nerderkant) :tummenupp

Ja jag tycker synd om bilen...... fullt me bråte å ca 8 års dammlager på den. bara pga rasad motor eller nåt sånt.
D e väl bara å hoppa ner en liten hemi så har man en plastraket på fyra hjul :crash :tummenupp

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Måste säga att Pizzan satt helt rätt då....men idag ...... :zpy

Tack Penguin å TomK för en kul fest :tummenupp

Syns på Rörken imorrn (hoppas man piggnat till tills dess... :( )

//B

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
JoS skrev:

TomK: Är inte Gay-rom'en slut än? Hur dricker du? :eek:

Dricker mest bärs, så denna ädla dryck plockas bara fram vid speciella tillfällen. Mådde ganska hyfsat idag, även om det blev en del pilsner och sent. Sofi, det lilla charmtrollet - som skymtas på en av bilderna - ville ju inte gå hem förrän vid halv fyra :D och först då var det läge att knoppa (i alla fall för Pengiun som fått sin säng ockuperad).

Lagom med MotoGP till frukost sedan...

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Bear skrev:
Måste säga att Pizzan satt helt rätt då....men idag ...... :zpy

Tack Penguin å TomK för en kul fest :tummenupp

Syns på Rörken imorrn (hoppas man piggnat till tills dess... :( )

Hahaha, ja du verkade lite sliten när vi gick från Oliven igårkväll, minst sagt! :D

Måste ju säga att man ändå var hyfsat pigg idag med tanke på den mängd öl som konsumerades igår. Har t o m gjort lite nytta idag efter att Tom åkte hem. Diskat, plockat av bakhjulet på hojen och joggat en runda nu på kvällen! :)

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Hmm, det blev ju inte riktigt som det planerades. Hämtat från i våras då M:et sade: Det där måste vi göra om

och Penguin svarade: Det kan du lita på! Sommaren är lång! Vi ska ju förresten ha en minisporthojsfest i Enköping när mälaren runt går av stapeln ju. Då ska vi partaja utomhus och sedan somna drängfulla på våra hojar framåt morgonkvisten!

Nåja, _lite_ fest var det i alla fall... :) och jag fick klara bevis för att jag verkligen är 22-23 ungefär.