GSXR1100R
The older i get the faster i was
Jag ska inte köra bana på 1 månad nu, lika bra att plasta ihop allt som håller på att ramla av, fullt med sten i under tray och grus i air boxen, lite plast & fulspray sen är man redo igen
GSXR1100R skrev:Jag ska inte köra bana på 1 månad nu, lika bra att plasta ihop allt som håller på att ramla av, fullt med sten i under tray och grus i air boxen, lite plast & fulspray sen är man redo igen
GSXR1100R skrev:Jag ska inte köra bana på 1 månad nu, lika bra att plasta ihop allt som håller på att ramla av, fullt med sten i under tray och grus i air boxen, lite plast & fulspray sen är man redo igen
Dåligt med öppet i Juli, om man inte vill släpa sig upp till norrland.oscar skrev:Vadå inte gasa på en månad!?
GSXR1100R skrev:Dåligt med öppet i Juli, om man inte vill släpa sig upp till norrland.
16/07 - Ons - Falkenberg - 300kr - FMK (är jag på Gotland)
30/07 - Ons - Anderstorp - 750kr - Bike-Events (ska jag köra)
31/07 - Tor - Anderstorp - 750kr - Bike-Events (eller här)
03/08 - Sön - Sturup Raceway - 160-250kr - Sydskanes Emse (öppnar igen)
Gatgrupp på Falken onsdag lockar inte med blygixxern
Jalle skrev:Menar du den 16/7 så är det både licens och gatåkare.
Menar du någon annan onsdag så vet jag inte vad du menar fast det kanske inte är det du menar. Menar du det? Hallå?
PutteLiten skrev:STREETFIGHTER!!!!!
oscar skrev:Jag menar det jag säger att jag menar, dvs att Micke menar något inte jag menar. Fast vad han menar spelar ingen roll menar jag, då kända forskare menar att meningen med Mickes menlösa liv är en gåta! Eller vad menar du Jalle? Menar du att du också ska upp till Falken för att bli förnedrad ännu en gång?
Jalle skrev:Mickes liv är inte menlöst, han lever för sin dröm - under 1.20 på Knudan.
Oscar däremot, lever i en dröm, hela hans liv är en dröm, han har tom drömt att han förnedrat (mycket starkt ordval här Oscar) the grat Jalle på Falken. VAKNA OSCAR.
oscar skrev:Den drömmen lär han ha livet ut!
Jag förstår att du har svårt att hantera ett sånt nederlag, men att förneka det som du gör är inte bra för dig och din familj. Jag har kontaktat DrPhil som har lovat att hjälpa dig i direktsändning!
Det är inget att skämmas över att en gång varit en stenhård pudelrockare, men nu en talanglös förlorare som sitter o lipar framför ett hav av amerikanska hemmafruar!
Däckwookarna kan du glömma din talanglösa fattiglapp, ditt band har jag spelat över med struntfilmJalle skrev:Mickes liv är inte menlöst, han lever för sin dröm - under 1.20 på Knudan.
Oscar däremot, lever i en dröm, hela hans liv är en dröm, han har tom drömt att han förnedrat (mycket starkt ordval här Oscar) the grat Jalle på Falken. VAKNA OSCAR.
Jalle skrev:Sådärja, det var droppen. Nu ska jag låna 300 kr på huset och åka till Falken den 16:e. Det är en liten kvartsfigur där som ska få studera bakänden på min råkka-fett-retta.
GSXR1100R skrev:Däckwookarna kan du glömma din talanglösa fattiglapp, ditt band har jag spelat över med struntfilm
Till Pjoskar säger jag bara Gatgrupp NU på onsdag betyder 9/7 och den 16/7 Licens/gat. är jag ju på Gotland
Jalle skrev:Vilken tid det tog för dig att kommentera....står du i köket med blommigt förkläde och gör rabarberpaj till Jallemannens besök?
GSXR1100R skrev:Kommer att bli riktigt hårig
CorbenDallas skrev:Har du klätt dem i lurv eller?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari