Poker: Vart är bäst? (trött på Expekt)

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Tjena,

Vilket ställe är bäst att lira på om man som jag föredrar $0,05/$0,1 No Limit Texas Hold'em? Spelar för närvarande på Expekt, men börjar lacka ur på att de alldeles för ofta har nätverksproblem. Igår gick det exempelvis inte att logga in och spela från 18:45-20:00. Inte OK. I princip nätverksstörningar varje gång det liras (dock oftast bara irriterande lag) :mad:

Tack, L

i_fieL_good skrev:
Tjena,

Vilket ställe är bäst att lira på om man som jag föredrar $0,05/$0,1 No Limit Texas Hold'em?

Jag brukar spela på paradisepoker.com .. där har de 2$ bord.. Mest amerikaner där. säg till om du tänkte regga dig där för då kan du ju alltid se til att ange mig som referer så får vi båda bonus.

Edit1:
Det brukar gå endollars-turneringar där ibland med typ 1000 deltagare. Rätt kul.. Även om man kanske inte har så stor chans att vinna dem så får man ju mycket spelande för pengarna och OM det går bra kan man ju få en 300dollar..

Last edited:
Lirade själv på expekt medans dem låg på Prima-nätverket, men gillade inte alls Tain klienten (och alla buggar), så jag bytte till Parbet.
Tyvärr bytte även dem till Tain, eftersom dom har samma ägare eller nåt liknande.

Så nu har jag landat på Bet365, dom kör på Prima-nätverket och har mycket på svenska så det känns familjärt. Kan rekomenderas.

/N

*/ ?>
Back