Polis med 4hjuling?

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Såg en polis på vad jag trodde var en beslagtagen 4 hjuling eller så, men när han sen kommer tillbaka så har han syrener och blåljus på, nån som sett liknande?

AndreasBastard

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Retta -01
Jag såg en polis som kom ridande på en blå och vit noshörning häromdagen, jag trodde den var beslagtagen men när han kom nära så såg ja att den var utrustad med sirener, blåljus och värmesökande missiler. Tror de har köpt in både fyrhjulingarna och dessa inför sveriges EU-ordförandeskap.

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Du får nog dra ner lite på "Rökat" lilla fröken :tummenupp

Haha alltså jag är helt allvarlig en svart 4hjuling med en pinne bakpå som gamla polishojar hade, jag trode först inte de va sant och ringde min kille och han kom inte liksom jag på varför dom inhandlar en 4 hjuling?

Mc är ju mycket smidigare, går bättre osv.. verkar helt sjukt.
Det var fullt med syrener i området och en ambulanshelikopter, då han hade utryckning, han hade hjälmen uppe och snackade i vad jag tror radio.

Ps: röker ej :)

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Skulle nog vara lite krångligt att plantera syrener på en fyrhjuling, men det finns nog lösningar på det med...du menar inte sirener månne?:näsblod:glömdet

Edit: Pegaso650 hann före.

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Kan väll vara gansk bra med en fyrhjuling om man skall ut i skogen och leta tex ett påkört djur eller en förvirrad tant som gått vilse!
Kan mycket väl tänka mig att de har fler än en men förmodligen inte för att jaga trafikanter med!

diver6

Lite äldre, lite klokare.. hoppas jag ;)
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Ducati Diavel -11 Yamaha XJR 1300 -02 KTM 400 EXC -07 Honda CB 125 K3 -70
Haha alltså jag är helt allvarlig en svart 4hjuling med en pinne bakpå som gamla polishojar hade, jag trode först inte de va sant och ringde min kille och han kom inte liksom jag på varför dom inhandlar en 4 hjuling?

Mc är ju mycket smidigare, går bättre osv.. verkar helt sjukt.
Det var fullt med syrener i området och en ambulanshelikopter, då han hade utryckning, han hade hjälmen uppe och snackade i vad jag tror radio.

Ps: röker ej :)

Detta är syrener :D iof sej väldigt trivsamt och luktar dessutom gott... men på en polishoj???

Bifogat

• Syrener.jpg
    Syrener.jpg
    3.3 KB · Visningar: 898
Last edited:

Wicked

Livet är fullt av överraskningar....
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
KTM 500 SMR
här är den

Bifogat

• 09jul553.jpg
    09jul553.jpg
    116.3 KB · Visningar: 467

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Kan väll vara gansk bra med en fyrhjuling om man skall ut i skogen och leta tex ett påkört djur eller en förvirrad tant som gått vilse!
Kan mycket väl tänka mig att de har fler än en men förmodligen inte för att jaga trafikanter med!

Jo de e klart men detta var mitt i västberga, han körde mot okq8, men som sagt det var nåt som hade hämt man hörde hur det tuta o tjöt ur massor SIRENER + att en ambulanshelikopter cirkulera i området.

Men hela 4hjulingen var kolsvart, borde dom inte sätta på deras fina loggor på, verkar skumt att ha den så civil för att jaga påkörda djur.. men vad vet jag =)

Japp den!
när är den bilden tagen? idag?

Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Inte helt omöjligt. Är dom så dumma så dom använder hästar kan dom väll ha 4-hjulingar med.. "seeing is believing"

Peace out.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...