Polisen har skaffat KTM

ZpiX

"Bwäh! Raktframracing är ändå gay..."
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg FS650 ´04, KTM 640 LC4 '02, Suzuki TL1000S '99, Aprilia RS250 '97
Webspy skrev:
Det enda blåa är deras uniformer.... rätt kul att höra när dom skriker: "stopp i lagens namn" till dom som dom försöker stoppa !

Då skakar man bara på huvudet och skriker tillbaka:
"JAG HÖR INTE! HAR ÖRONPROPPAR! MEN VISST, DIN MOPED ÄR JÄTTEFIN! HEJDÅ!"

... och sen brummar man iväg.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Vi får väl hoppas att verklighetens poliser väljs på lite andra kriterier än bystmått :rolleyes:

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Borsiin skrev:
Vi får väl hoppas att verklighetens poliser väljs på lite andra kriterier än bystmått :rolleyes:

Japp, sådana där bystmått på Trafikpoliser är dirket livsfarliga... :D :tuttar

Kimze

?
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
På gång
Nykan skrev:
Hur i helvetet orkar dom bry sig om trimmade mopeder :kocko
Det måste finnas vettigare saker för polisen att göra än att jaga mopeder? Eller har jag fel?

Det gör dem inte, det är en polis tror jag som kommer köra MC här i stan och det beror på att vi har väldigt mycket vårdslösa jävlar här som varken vet att man inte skall köra i 80 på cykelbanorna osv

Kimze

?
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
På gång
R1 racer skrev:
Kan inte du smyga in där o sätta käppar i hjulet på dem? :rofl
Är ju inte bra att de ska ha såna här i krokarna :mad:
Säg till din far att be dem hålla sej borta :lol

hehe ingen fara tror inte dem är ute efter att försöka hänga på en R1 :p
Tror dem fattar sina begränsningar, mycket folk från fagerängen osv du vet som kör väldigt för fort på cykelbanor och andra ställen där dem skall ge fan i att vara

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Kimze skrev:
hehe ingen fara tror inte dem är ute efter att försöka hänga på en R1 :p
Tror dem fattar sina begränsningar, mycket folk från fagerängen osv du vet som kör väldigt för fort på cykelbanor och andra ställen där dem skall ge fan i att vara

Oki det är ju bra he he för råkar de få luktsinne på mej med sin KTM vid nåt olämpligt tillfälle så blir det nog till att sota KTM'n för allt vad den går
:rofl
Det är bra att de ska jaga trimmade moppar o speciellt vid fagerängen och malörten.Inte sålängesen där var en kille i stan som körde onykter på trimmad moppe o slog runt,han fick väl med polisen o försäkringsbolaget att göra :lol

McGee

bikelover
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
gsx750 -82, 690enduro -13, RC8R -13
¨fan här i byn haddfe dom offroad redan för 8-9 år sen som dom jagade moperdister med..... :kocko men hustrumisshandlare å tjuvar å skit får dom inte fast... :mad:

Kimze

?
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
På gång
R1 racer skrev:
Oki det är ju bra he he för råkar de få luktsinne på mej med sin KTM vid nåt olämpligt tillfälle så blir det nog till att sota KTM'n för allt vad den går
:rofl
Det är bra att de ska jaga trimmade moppar o speciellt vid fagerängen och malörten.Inte sålängesen där var en kille i stan som körde onykter på trimmad moppe o slog runt,han fick väl med polisen o försäkringsbolaget att göra :lol

hehe jo :)

Höllt på att bli påkörd påväg från skolan igår, två brudar kommer på varsin EU moped på cykelbanan i 70km/h där jag råkar gå! Såklart skulle dem vara så tuffa och inte flytta på sig, där låg jag i busken med taggar i röven! :huvet

Robban_C

Gubbfan åker knarr!
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Bimota KB1 -79, Katana 1168 turbo -82.
Bylingen på offroad? (eller motard)
Kom med nåt nytt!
Jag köpte en utrangerad KLR 650 från sent 80-tal av bylingen i Stockholm (RPS?) nån gång i mitten av 90-talet!
Vi lyfte in liket i skuffen på min dåvarande Fiat Ritmo och åkte hem. Fullt lass kan man säga!

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Robban_C skrev:
Bylingen på offroad? (eller motard)
Kom med nåt nytt!
Jag köpte en utrangerad KLR 650 från sent 80-tal av bylingen i Stockholm (RPS?) nån gång i mitten av 90-talet!
Vi lyfte in liket i skuffen på min dåvarande Fiat Ritmo och åkte hem. Fullt lass kan man säga!

Fast det är väll viss skillnad på KLR och KTM :hihi

Robban_C

Gubbfan åker knarr!
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Bimota KB1 -79, Katana 1168 turbo -82.
Rejäl skillnad men jag avsåg ju offroad/enduro/motard allmänt. (Och det förstod ju du oså! :) )

Kimze

?
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
På gång
Fearless skrev:
Stoppa trimmade mopeder.. Ja skatte pengarna går till rätt saker :mad:

Tror dem använder det till annat också än att bara stoppa mopeder, sedan är det inte så att dem har par st utan med har en!
Sedan skall vi inte snacka om något vi inte vet något om!
Vi har ingen aning om vad maskinerna används till så det finns inget att vara arg över!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år