KGK
1200
TV1 just nu, dagens poliser har dålig körvana menar de.
Polisen är ute på allmänna vägar och övar i hög hastighet
Last edited:
Klockringaren skrev:2626839Lite svårt att säga att snuten kör dåligt o är som tagna ur förskolan.
Klockringaren skrev:2626845
Alltså - dom kör som dom kan.
Oj, det var en moget uttalande!Klockringaren skrev:2626867Vidare är yngre poliser som jag träffat mycket ödmjuka och själva mc åkare och dom vet vad som gäller - "Med mc kan du köra som en dåre o vi skiter i det därför att om du vurpar i 200 så kommer jag o spärrar av vägen för fonus"
Klockringaren skrev:2626867Ungefär så - fast snuten åker inte omkring som vildar utan har en ganska fin koll på sig...dom kan inte gasa runt som rövare...om du tror det.
Vi som kör båge kan ju iaf leva rövare lite.
Vidare är yngre poliser som jag träffat mycket ödmjuka och själva mc åkare och dom vet vad som gäller - "Med mc kan du köra som en dåre o vi skiter i det därför att om du vurpar i 200 så kommer jag o spärrar av vägen för fonus"
Använd hjärnan - det gör polisen också.
EDIT:
Kör lagom fort - varken mer eller mindre
Klockringaren skrev:2626867dom kan inte gasa runt som rövare...
Vad i hela friden gör ett stabilt psyke för en person att vara säker bilförare i en jaktsituationKlockringaren skrev:2626845Haha jaja men sen har dom hårda psykiska kravena som grund - dom börjar inte gasa i början...utan då åker dom omkring lite som väktartomtar...o lär sig.. sen gasar dom som fan när dom lärt sig - jag vill påstå att detta är en kalkylerad beräkning som dom gjort och en olycka är visserligen tråkig men ett angrepp mot unga snutar lika omotiverat som att förbjuda sportbågar för alla under 45.
I reportaget sa dom att dom fick köra som idioter och hur fort dom ville efter utbildningen - det får dom också - men dom har en viss stabilitet i psyket.
KGK skrev:2626688TV1 just nu, dagens poliser har dålig körvana menar de.
Klockringaren skrev:2626845Haha jaja men sen har dom hårda psykiska kravena som grund - dom börjar inte gasa i början...utan då åker dom omkring lite som väktartomtar...o lär sig.. sen gasar dom som fan när dom lärt sig - jag vill påstå att detta är en kalkylerad beräkning som dom gjort och en olycka är visserligen tråkig men ett angrepp mot unga snutar lika omotiverat som att förbjuda sportbågar för alla under 45.
I reportaget sa dom att dom fick köra som idioter och hur fort dom ville efter utbildningen - det får dom också - men dom har en viss stabilitet i psyket.
Vad hade det med polisens vansinniga övningskörnignar på allmänn väg att göraKlockringaren skrev:2626961Jaja alla jätte cooooooola räsergussar...
Ni e inte så coola ne blåljusrampane är tänd - era små skrangliga små beniga ben darrrar som fan i skinnställena när ni ser blåljus.....
Fock
Klockringaren skrev:2626980Snuten gör inga galning körningar så ofta...................
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|