[POLL] Tröja BAK

Vilken bak på tröjan?


  • Antal röstningar
    0

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Japp här är omröstningen om bak på tröjan då här är röstningen om fram

Alla tröjor ska vara huv-tröjor så dem ser ut som "bög-tröjor"´är egentligen huv med. Så tänk bara på tryckningen.

Om ni vet ett företag som vill sponsra oss (behöver inte handla om mkt pengar, bara så tröjorna blir billigare för oss) kontakta mig snarast!
 

Bifogat

  • bak 1.JPG
    bak 1.JPG
    9.4 KB · Visningar: 65
  • bak 2.JPG
    bak 2.JPG
    8 KB · Visningar: 60
  • bak 3.jpg
    bak 3.jpg
    4.4 KB · Visningar: 52
  • bak 4.JPG
    bak 4.JPG
    7.9 KB · Visningar: 57
  • bak 5.JPG
    bak 5.JPG
    7.5 KB · Visningar: 71
  • bak 6.JPG
    bak 6.JPG
    10 KB · Visningar: 63

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
här kommer resten
 

Bifogat

  • bak 7.JPG
    bak 7.JPG
    7.5 KB · Visningar: 46
  • bak 8.JPG
    bak 8.JPG
    9.5 KB · Visningar: 55

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Ort
Skåne - Bromölla
Hoj
Här var det tomt.
du har ingen sporthoj wargen... ta hellre en tröja där alla med olika hojar kan vara med.. typ som den jag har röstat pao..
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Kronen skrev:
du har ingen sporthoj wargen... ta hellre en tröja där alla med olika hojar kan vara med.. typ som den jag har röstat pao..

jao vet....men ska nog ha det som mellan sen...det är ju bara en symbol...men rösta precis som ni vill!
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Kronen skrev:
ja och den syboliserar Sporthoj o du kör Offroad.. :va

nej den symboliserar MC mest tycker jag i detta sammanhang...äh shit the fuck eller nått :hihi
 

Hagberg

Fuckhead!
Gick med
30 Oct 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
Ktm especiale 450/620/660
Samtliga tröjor är med nicket på ryggen... inget fel med det...kanske..Men..liksom..hmm...om man..råkar...ja du vet..åka lite fort..nån gång..då och då...? :rolleyes: :D

Är de så smart att man har nicket då?
Jag vill ju liksom inte ha nåt annat än Hagberg, har ju alltid kallats de, förutom några gånger i andra samanhang..hehe.

De är ju iallafall tillräckligt för att identifiera mig..

Aja skitsamma, jag kommer köpa en i vilket fall som helst.
Spelar ingen roll hur de blir, mest grejen att man har en tröja
som kopplar ihop oss ;)

/Hagberg
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Hagberg skrev:
Samtliga tröjor är med nicket på ryggen... inget fel med det...kanske..Men..liksom..hmm...om man..råkar...ja du vet..åka lite fort..nån gång..då och då...? :rolleyes: :D

Är de så smart att man har nicket då?
Jag vill ju liksom inte ha nåt annat än Hagberg, har ju alltid kallats de, förutom några gånger i andra samanhang..hehe.

De är ju iallafall tillräckligt för att identifiera mig..

Aja skitsamma, jag kommer köpa en i vilket fall som helst.
Spelar ingen roll hur de blir, mest grejen att man har en tröja
som kopplar ihop oss ;)

/Hagberg
beror ju på. Kör du långt utan skyddsutrustning då?
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Hagberg skrev:
Samtliga tröjor är med nicket på ryggen... inget fel med det...kanske..Men..liksom..hmm...om man..råkar...ja du vet..åka lite fort..nån gång..då och då...? :rolleyes: :D

Är de så smart att man har nicket då?
Jag vill ju liksom inte ha nåt annat än Hagberg, har ju alltid kallats de, förutom några gånger i andra samanhang..hehe.

De är ju iallafall tillräckligt för att identifiera mig..

Aja skitsamma, jag kommer köpa en i vilket fall som helst.
Spelar ingen roll hur de blir, mest grejen att man har en tröja
som kopplar ihop oss ;)

/Hagberg

Jo det förstås men hur skulle det kunna leda till polisutredning...dem har ju inga bevis på att det är DU! jag fattar vad du menar...

men precis att det är en kul grej att ha en STATUS tröja! :tummenupp
 

Svenssson

FTS
Gick med
5 Jan 2006
Ort
I ett hus
Hoj
Såld
Hagberg skrev:
Samtliga tröjor är med nicket på ryggen... inget fel med det...kanske..Men..liksom..hmm...om man..råkar...ja du vet..åka lite fort..nån gång..då och då...? :rolleyes: :D

Är de så smart att man har nicket då?
Jag vill ju liksom inte ha nåt annat än Hagberg, har ju alltid kallats de, förutom några gånger i andra samanhang..hehe.

De är ju iallafall tillräckligt för att identifiera mig..

Aja skitsamma, jag kommer köpa en i vilket fall som helst.
Spelar ingen roll hur de blir, mest grejen att man har en tröja
som kopplar ihop oss ;)

/Hagberg
Jag tror att riksken är =0 att du skulle kunna bli ditsatt, bara med hjälp av din tröja. NEKA!
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Svenssson skrev:
Jag tror att riksken är =0 att du skulle kunna bli ditsatt, bara med hjälp av din tröja. NEKA!

Precis. Du kan säga att det var en spekulant på mc-n eftersom dem inte har bevis på ditt ansikte. går inte att sätta dit dig om du inte e helt :kocko
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Wargen skrev:
Precis. Du kan säga att det var en spekulant på mc-n eftersom dem inte har bevis på ditt ansikte. går inte att sätta dit dig om du inte e helt :kocko


Jag är inte helt säker, men jag tror inte swedie får lämna ut personuppgifter om medlemmarna. Det blev ju något flux när polisen gick in i ett lagligt personuppgiftsregister för något tag sedan.
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
seyou skrev:
Jag är inte helt säker, men jag tror inte swedie får lämna ut personuppgifter om medlemmarna. Det blev ju något flux när polisen gick in i ett lagligt personuppgiftsregister för något tag sedan.

Jo det måste han om polisen vill ha det. Men vad ska dem göra med dem uppgifterna om polisen ändå inte har bevis på att det var just DU???

dessutom är det många här på sh som kör omkring med sina tröjor och dem flesta kör inte lagligt...så jag tror inte det går.
 

Trashcan

meldeM
Gick med
5 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Lite trasig
Wargen skrev:
Jo det måste han om polisen vill ha det. Men vad ska dem göra med dem uppgifterna om polisen ändå inte har bevis på att det var just DU???

dessutom är det många här på sh som kör omkring med sina tröjor och dem flesta kör inte lagligt...så jag tror inte det går.

Ett nick kan vara kopplat till vilken person som helst. Ett exempel: En snubbe kör gahlet med sin hoj, på sig har han en tröja som det står typ "Widowmaker" på. Hur många snubbar tror du det finns som kallar sig "Widowmaker"??? Säkert flera tusen. Ditt är väl säkert inte riktigt lika vanligt, men du fattar principen.
 

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Wargen skrev:
Jo det måste han om polisen vill ha det. Men vad ska dem göra med dem uppgifterna om polisen ändå inte har bevis på att det var just DU???

dessutom är det många här på sh som kör omkring med sina tröjor och dem flesta kör inte lagligt...så jag tror inte det går.

Det är lugnt för du kan ju till och med dra ifrån snuten när dom har sett din reg-plåt för att dom kan aldrig ha bevis för att det är du på hojen, blir samma sak med tröjan tro mej jag vet:hihi
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Mr.PB skrev:
Det är lugnt för du kan ju till och med dra ifrån snuten när dom har sett din reg-plåt för att dom kan aldrig ha bevis för att det är du på hojen, blir samma sak med tröjan tro mej jag vet:hihi

Jag kan intyga deta också dock så blir dom lite griniga och sätter ditt dig för vad skit som hälst om dom får chansen.
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
prulle skrev:
Jag kan intyga deta också dock så blir dom lite griniga och sätter ditt dig för vad skit som hälst om dom får chansen.

Ja det stämmer med. Kan inte poliser jaga brottslingar istället......
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top