pollen på förstasidan

ice13

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
Italiensk
hur kommer det sig att jag kan rösta flera ggr om jag byter dator ?
Borde inte även nick'et loggas när man röstar och på så vis förhindra att man röstar flera gånger ?

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Borde inte även nick'et loggas när man röstar och på så vis förhindra att man röstar flera gånger ?

Jag har också lagt märke till det :va . Hade dessutom varit kul om man kunde lägga röst på mer än ett alternativ. Jag har i alla fall fler än 1 tidning.

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard

Låter som det styrs av cockies och kakor vill man ju alltid ha mer än en

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Försökte rösta på 'Läser ingen svensk tidning' och fick detta resultat.

Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/sporthoj/htdocs/inc/classes.php on line 11

Warning: mysql_select_db(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/sporthoj/htdocs/inc/classes.php on line 12

Warning: mysql_select_db(): A link to the server could not be established in /home/sporthoj/htdocs/inc/classes.php on line 12

Warning: mysql_query(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/sporthoj/htdocs/inc/functions.php on line 229

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /home/sporthoj/htdocs/inc/functions.php on line 229

Warning: mysql_close(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/sporthoj/htdocs/inc/classes.php on line 22

Såhär säger adressraden; http://sporthoj.com/article_poll.php?do=vote&aid=0&pid=65

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...