Pollproblem på förstasidan.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
När jag sitter vid en annan dator än min egen och loggar in på www.sporthoj.com klickar jag i pollen på förstasidan. Vid uppdatering blir pollen ifylld och jag ser det aktuella resultatet.

När jag sedan sätter mig vid min egen hemdator och klickar i pollen, är den efter uppdatering inte ifylld. Spelar ingen roll hur många gånger man klickar, pollen är ändå "oifylld". Vad kan problemet vara? Säkerligen någon inställning på min dator, frågan är vad?!

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
KTM 950 sm
Min gissning är att när du kryssar i pollen så laddas en cookie ned till din dator som kommer ihåg vad du röstat på och skickar dig vidare till resultatet och du får se vad andra har röstat.. när du sedan byter dator finns inte cookien i datorn..

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Simp skrev:
Min gissning är att när du kryssar i pollen så laddas en cookie ned till din dator som kommer ihåg vad du röstat på och skickar dig vidare till resultatet och du får se vad andra har röstat.. när du sedan byter dator finns inte cookien i datorn..
Näe, det är nog inte det som är problemet. Isåfall hade jag ju säkerligen någon gång efter mina x antal tryckningar fått ner en cookie.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...