Porsche haha

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
Gjorde en wheelie förbi en Porsche carrera(ny) i går vid sturegatan,, fan va lugn ha var efterråt :squid
:D :D :D :D
Sen körde jag om en eumope där piloten hade Rosssi hjälm :fakta :1pajas
Lekt med bratsen och rossi inte dåligt på en dags hoj åkning :rock :rock

Soligt i dag :tummenupp

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Badkarma skrev:
Gjorde en wheelie förbi en Porsche carrera(ny) i går vid sturegatan,, fan va lugn ha var efterråt :squid

Nä men dra på trissor! Menar du verkligen att du drog upp hojen på bakhjulet mitt inne i centrala Stockholm och körde om en Porsche. Wow. Vilken man. Vilket mod. Jag blir imponerad. Föraren i Porschen blev säkert ännu mer imponerad. Han måste blivit helt förstummad. Där satte du verkligen honom på plats. Nu fick du tyst på honom. Han kommer inte att kaxa mot dig något mer. Du visade honom vem som bestämmer. Den lilla fjutten. Han fick så han teg. Han som satt där i sin fina bil och trodde att han var något. Han bad om det och han fick det. Du är kungen. Fan vad COOOOOLT, liksom. Du såg väl till att alla som gick på trottoarerna runt omkring såg dig ordentligt. Det därför man gör det, för att få uppmärksamheten. Det är en sån grym kick. Nästa gång måste du prova att dra wheelien på övergångstället, det är en sån jävla känsla när alla bara flyttar på sig. Det är som när Moses delade på röda havet.

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
:D
Härligt spydig nertagning..

Last edited:

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Re: Re: Porsche haha

Teddy skrev:
Nä men dra på trissor! Menar du verkligen att du drog upp hojen på bakhjulet mitt inne i centrala Stockholm och körde om en Porsche. Wow. Vilken man. Vilket mod. Jag blir imponerad. Föraren i Porschen blev säkert ännu mer imponerad. Han måste blivit helt förstummad. Där satte du verkligen honom på plats. Nu fick du tyst på honom. Han kommer inte att kaxa mot dig något mer. Du visade honom vem som bestämmer. Den lilla fjutten. Han fick så han teg. Han som satt där i sin fina bil och trodde att han var något. Han bad om det och han fick det. Du är kungen. Fan vad COOOOOLT, liksom. Du såg väl till att alla som gick på trottoarerna runt omkring såg dig ordentligt. Det därför man gör det, för att få uppmärksamheten. Det är en sån grym kick. Nästa gång måste du prova att dra wheelien på övergångstället, det är en sån jävla känsla när alla bara flyttar på sig. Det är som när Moses delade på röda havet.

Var det du i Porschen? :D ;) :brynad :bow

Fredrich

Susar omkring på Autobahn
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå ZX-9R. Mod: 00, Hugger, blått kåpglas, ombestyckade förgasare, Titan AkrapÖvik-bolton.
Teddy: Du är kung!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
stavgren skrev:
Måste lära mig köra snart, blev omkörd av en DT50 igår.

Haha, har märkt en sak, killar med sporthojar(de flesta hojåkarna iofs) tål inte att bli omkörda av moppar, hehe, det var en kille som låg o körde ltie lungt inne i stan så vi körde om han (jag o en kompis...) Direkt så vred han om på gasen o visade vem som bestämde, hehe

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Först var jag inte imponerad. Sen när jag såg att det inte bara var en Porsche utan en Porsche Carrera (ny) så inser jag storheten i denna bedrift. Jag ser framför mig hur killen i bilen bara bad om det (hög på kokain sitter han i bilen och tokvarvar): "kom å plocka!". Åsså bah fetdissar du honom totalt.

Badkarma skrev:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Uschjamen. Jag måste öva så jag slipper bli omkörd av alla när jag puttrar på i 70 på Essingeleden o alla vill köra i 90.
Hur skall man göra?

Teddy- Ironins mästare :fakta

Henken

Guest
Jag blir oxå omkörd av motorcyklar i min Porsche, fast den är gammal & slö. (Yes, fick med att jag har Porsche) :kär

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life

Teddy skrev:

Ähhh Put a sock in it.... :zpy

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös

Teddy skrev:

Gubbvarning... :fakta :D

Tycker iofs att det e mindre snillrikt att hjula i stan och när folk e i närheten... men vafaaan ... denna sågning var patetisk...

Men å andra sidan... med större motor kanske du oxå skulle fundera annorlunda (retas bara) :tummenupp

Vill gärna tro att du var på kasst humör av annan anledning när du skrev detta inlägg! Eller hoppas på att det fanns ironi i det du skrev... positiv ironi då...

Kram på er alla!!

:whip

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Stackare!

Trådens skapare har inte vågat svara på all skit som han tagit här:D

Men vad fasen ska han göra...
visst är dt kul att skryta ibland...men jag skulle bara göra det i ett mindre sällskap

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
jönstråd, skulle man skriva en liknande så fort man kört förbi en finare biljäkel i stadstrafik blev det väl fullt hät. Jag har faktiskt landsvägstävlat med porschar och inte lägger jag trådar om det.

xplojt

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ska skaffa mig en 125 när som helst!
MRX_Martin skrev:
Haha, har märkt en sak, killar med sporthojar(de flesta hojåkarna iofs) tål inte att bli omkörda av moppar, hehe, det var en kille som låg o körde ltie lungt inne i stan så vi körde om han (jag o en kompis...) Direkt så vred han om på gasen o visade vem som bestämde, hehe

hehe, det var nästan samma sak fast på en bro (Ågestabron), åkte jag och min polare med mopparna i ca 50, så kom tre likadana Duke´s och körde om oss "sakta" så vi drog gärnet (80 och lite mer :p) förbi dom, då tror jag dom blev lacka för att då drog dom om oss igen och stannade en bit fram :S jag vet inte om dom ville säga någonting till oss, för att dom stannade på kanten utav en gata lite längre fram... Men det var en avfart 5 meter ifrån dom som vi endå skulle in på :)

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...