blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
någon som vet pris och hur mycket det kan tänkas att ge på x12a.. är det värt pengarna?
blom skrev:någon som vet pris och hur mycket det kan tänkas att ge på x12a.. är det värt pengarna?
mycket vill ha merHäggen skrev:Va fan va du inte nöjd längre än så??
frågan är ju om det är värt dom kanske 8000 för kanske 5 häst..J.J skrev:Bohlin tar ungefär mellan 6-8000 för en portning beroende hur mycket man vill ha gjort. Jag gissar på 5-10 hästar mmed sätesjobb - obs, gissar.
PM:a mig om du vill ha hans nummer...
Ursäkta inhoppet, men betalar inte många mer än så för den höjningen ?blom skrev:frågan är ju om det är värt dom kanske 8000 för kanske 5 häst..
nu har jag ju helsystem på redan som jag inte betalat något för..ulf_lundin skrev:Ursäkta inhoppet, men betalar inte många mer än så för den höjningen ?
Slänga på ett helsystem kostar ju en del.
Bara en reflektion, inget att bry sig om egentligen, mao.
/u
turbo är väl normalt och betydligt billigare än 1000:-kr/hknBiker66 skrev:'Normal' trimning kostar ofta runt 1000:-/hk, blir det billigare än så är det kostnadseffektivt
Turbo är inte så dumt...
det håller jag med om till 100%J.J skrev:Jag tycker inte att man kan jämföra turbo mot sugmotortrimning, det är ju två helt olika saker-i synnerhet om man pratar om hk/krona.
Hör av mig framåt hösten, då är det mer intressant.J.J skrev:Bohlin tar ungefär mellan 6-8000 för en portning beroende hur mycket man vill ha gjort. Jag gissar på 5-10 hästar mmed sätesjobb - obs, gissar.
PM:a mig om du vill ha hans nummer...
På min busa gav portning av topp och kammar, samt högkompskolvar 28 häst.blom skrev:någon som vet pris och hur mycket det kan tänkas att ge på x12a.. är det värt pengarna?
Man ska inte stirra sig blind på antalet extra hästar bara,om du får 5 extra ANVÄNDBARA hästar genom nästan hela registret,så kommer du märka dom bra mycket mer än 5 hästar som du fått på topp genom att montera slip on eller dylikt.blom skrev:nu har jag ju helsystem på redan som jag inte betalat något för..
beror ju på vad man tycker är värt pengarna.. 8000 för kanske 5 häst tycker inte jag är vettigt...
andersbrink skrev:Kikar man på kvallistorna i Pro Street Bike och lägger till parametern förarvikt, finns det en sugmotorhoj som utmärker sig - Matte (Mathias) Bohlins Hayabusa. Han har flest sugmotorhästar av alla i SDC-Racing. Vill man ha pulver är det honom man ska vända sig till och låta Matte göra stordåd med ditt topplock.
Hans telefonnummer hittar man genom att söka tidigare i inlägg här på sporthoj.
PD skrev:jag vet att Sangbergracing sa att nyare mc-toppar var så bra från början att det enda man kunde göra iordning på var ventilsätena, vet inte om det stämmer men nånstanns ligger ju den extra effekten dom får ut nu från "förr"
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |