Preliminär startlista för SM på Anderstorp

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
En preliminär lista finns på www.anderstorpraceway.se
Gå in under "SM", "info för publik", så hittar ni en länk. 104 startande än så länge. Observera att detta endast är de som anmält sej via vårt eget anmälningssystem.

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
kan du skriva här när den uppdateras??

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
CB1000RA
"Observera att detta endast är de som anmält sej via vårt eget anmälningssystem. "

Hur har de andra anmält sig?
Kan ni inte lägga in resten också om där nu är några som anmält sig
via annat håll? Det känns som startfälten är något tunnare än förra
året, eller?
(förrutom 250, som var lite förra året också :) )

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
"Observera att detta endast är de som anmält sej via vårt eget anmälningssystem. "

året, eller?

men i 250 är tillåmed en rgv250 med (host host gat hoj :D:D):tummenupp:tummenupp

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000

året, eller?

Svemos system är tydligen inte öppet, så alla ligger i vårt eget system. Jag har inte hunnit uppdatera listan, men visst är startfältet mindre än det varit tidigare år.

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Ako ska köra 250 igen, skoj! Fast för LMS, det var något nytt!

Shit, en Aprilia i 125. Här ska slipstreamas!
Jag tror det kommer en till tjej med en RSW också så du får dubbla chanser! :)

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det är ju toppen att Ako är tillbaka och numer kör för LMS. Ytterligare en förare till KM i den klassen. :)

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Det är ju toppen att Ako är tillbaka och numer kör för LMS. Ytterligare en förare till KM i den klassen. :)

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!
Kul för SM:et, men helt värdelöst i KM:et. Jag skulle ju sopa hem det var tanken. :gråta

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Bump på denna.
Jag ringde till kansliet och frågade en mycket glad och trevlig kvinna som förklarade att det bara var att betala in på angivet bg-nummer. Man skulle skriva så mycket man kunde i kommentarsfältet, typ namn, klass och nummer. Ville man träna på fredagen så la man bara på dom pengarna i samma veva, dom listade själva ut pga summan vad som gällde.

Återigen, antingen vet man sånt här, eller så måste man ringa och fråga. Varför ska det vara så jävla svårt att skriva en rad till i inbjudan: "Efter anmälan betalas beloppet in på angivet bg-nummer, ange namn, startnr och klass", så slipper man sånt här! :mad: Sitter man och väntar på ett mail med info så missar man ju hela tävlingen :(

Last edited:

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Jag ringde till kansliet och frågade en mycket glad och trevlig kvinna som förklarade att det bara var att betala in på angivet bg-nummer. Man skulle skriva så mycket man kunde i kommentarsfältet, typ namn, klass och nummer. Ville man träna på fredagen så la man bara på dom pengarna i samma veva, dom listade själva ut pga summan vad som gällde.

Återigen, antingen vet man sånt här, eller så måste man ringa och fråga. Varför ska det vara så jävla svårt att skriva en rad till i inbjudan: "Efter anmälan betalas beloppet in på angivet bg-nummer, ange namn, startnr och klass", så slipper man sånt här! :mad: Sitter man och väntar på ett mail med info så missar man ju hela tävlingen :(

Har du licens för roadracing? Isåfall gick du en kurs för att få den. Där fick du detaljerat veta vad som gäller för att en anmälan ska vara komplett. Kontonumret står i inbjudan.

Kan hålla med om att informationen på punkten om träningen kunde vara bättre, ska se om jag kan formulera om det.

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Vilka kommer? Stora startfält? Kan startlistan uppdateras kanske?

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Har du licens för roadracing? Isåfall gick du en kurs för att få den. Där fick du detaljerat veta vad som gäller för att en anmälan ska vara komplett. Kontonumret står i inbjudan.

Kan hålla med om att informationen på punkten om träningen kunde vara bättre, ska se om jag kan formulera om det.
Du har alldeles rätt, jag är bara glömsk, nervös och spänd :)

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0