Premiär för UMCC:s nya hemsida! - In och titta!

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Nu (äntligen!) är allt klart med nya hemsidan. Det har varit många kvällar framför datorn för att fixa allt...
Stort tack till Mell som donerat servern som allt står och rullar på och till Ouroboros som har servern hemma hos sig :Bugar

Saker som är kvar att göra är:
-Kontaktformulär
-Filmkategorin
-Fixa utseende detaljer (tex blå färgen i galleriet, rubriktexterna som hamnar hoptryckta ute till vänster mm)

Hursom så är det mest skitgrejer kvar...

Nu ska ni faktiskt gå in och kika på siten också och risa eller rosa... www.umcc.nu


EDIT: Det är inte 100% säkert att alla ser den nya sidan ännu. Det tar 10-48h innan ändringen av .nu adressen slagit igenom fullt ut. Så beroende på var du sitter kan du få den gamla sidan nu, det kommer att ge sig under dagen...Kan du läsa om vår nya bromsbänk så har du hamnat rätt!
 
Last edited:

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Bra jobbar Christer! :tummenupp
Nu är jag mest nyfiken att få ett svar på följande citat ang. bromsbänken "en bromsning hann vi med" Visa resultatet!
 

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
RJ skrev:
Bra jobbar Christer! :tummenupp
Nu är jag mest nyfiken att få ett svar på följande citat ang. bromsbänken "en bromsning hann vi med" Visa resultatet!

Tyvärr hade vi strul med att mäta tändpulserna så kring 8000rpm så blev insignalen skräp. Detta fixade Jabben och Mell igår hörde jag så nu ska allt funka som det ska...ska göra en ny bänkning snart!
 

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
tl1000s skrev:
Jag hamnde på gamla sidan, typiskt är ju nyfiken nu !!!

Det tar väl ett tag innan alla DNS-servrar är uppdaterade. Jag har jämfört statistik från nya och gamla sidan och det verkar som det är ca 50/50 nu vart man hamnar. Pröva igen senare under dagen :tummenupp
 

tl1000s

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
625 motard/grusbus
cbjorkman skrev:
Det tar väl ett tag innan alla DNS-servrar är uppdaterade. Jag har jämfört statistik från nya och gamla sidan och det verkar som det är ca 50/50 nu vart man hamnar. Pröva igen senare under dagen :tummenupp
Jag tittar in med jämna mellanrum snart så får jag nog se den nya hehe.... :tummenupp
 

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Så himla orättvist livet är ibland, serverburken står 2 meter från mig men jag kommer inte in på nya sidan utan att gå i bakvägen :arsele
 

John E

Speedking
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ingen tyvärr, eller jo en Kawasaki 125:a
Helt klart coolare! Det blir ros för dig Christer :yoparty
 

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
För en gångs skull så ska jag ge dig lite spons.

Det blir en öl på nästa klubbfest.. :fyllisar

Någon fler som kan tänkas ge Christer en helkväll han tidigt glömde. :hihi :hihi :hihi

Kanon jobbat..
 

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
Den vart ju kanonbra! Slideshow i bildgallerierna var ju en lysande funktion! :tummenupp
 

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Roligt å höra att ni tycker det blev bra. Det bästa med sidan är nästan ändå det som inte syns, nämligen administrationen av allt. Nu behöver jag inte göra alla uppdateringar och att uppdatera/lägga upp nytt material är så jävla mycket smidigare jämfört med gamla sidan.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top