Svanen
Psykos Pilot
Tog premiärturen idag!
Fan vad gött den går, ändock så är den bestyckad helt åt helvete, mer om det längre ner.
Har ny drevning, tidigare var det en toppfart på runt 125km/h, nu gör den 125km/h i 9000rpm. Helnajs, och den orkar bra.
Allt funkar klockrent, men jag ska nog byta min Rave2. Ska köra med originalet istället. Den tog bland annat i avgasröret så jag fick kapa den lite mm.
Ett stycke Rave2 är iallafall till salu för en spottstyver. Kapade självklart inte sönder den, ser absolut inte illa ut och påverkar inte dess funktion.
Bestyckningen är helt åt helvete. Kunde inte varva över 9k rpm typ.
När jag kom hem så plockade jag bort luftburkslocket och testade en sväng (med filtret i, såklart), då gick den klart bättre så det är inget fel eller så, bara kass bestyckning.
Stiftet var nästan helt svart.
Ska lämna in den på bestyckning så fort jag har 1000kr.
Måste bara ha nytt batteri nu också, det gamla är liite konstigt.
När jag kollade så var allt batterivatten slut så jag fyllde på och laddade det, funkade bra i ett tag och nu laddar det inte längre.
Men dom kostar inte så mycket va? 300kr?
Jaja, ville bara sktiva lite såhär innan skolan!
Framåt sommaren måste det bli åka av!![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Fan vad gött den går, ändock så är den bestyckad helt åt helvete, mer om det längre ner.
Har ny drevning, tidigare var det en toppfart på runt 125km/h, nu gör den 125km/h i 9000rpm. Helnajs, och den orkar bra.
Allt funkar klockrent, men jag ska nog byta min Rave2. Ska köra med originalet istället. Den tog bland annat i avgasröret så jag fick kapa den lite mm.
Ett stycke Rave2 är iallafall till salu för en spottstyver. Kapade självklart inte sönder den, ser absolut inte illa ut och påverkar inte dess funktion.
Bestyckningen är helt åt helvete. Kunde inte varva över 9k rpm typ.
När jag kom hem så plockade jag bort luftburkslocket och testade en sväng (med filtret i, såklart), då gick den klart bättre så det är inget fel eller så, bara kass bestyckning.
Stiftet var nästan helt svart.
Ska lämna in den på bestyckning så fort jag har 1000kr.
Måste bara ha nytt batteri nu också, det gamla är liite konstigt.
När jag kollade så var allt batterivatten slut så jag fyllde på och laddade det, funkade bra i ett tag och nu laddar det inte längre.
Men dom kostar inte så mycket va? 300kr?
Jaja, ville bara sktiva lite såhär innan skolan!
Framåt sommaren måste det bli åka av!
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)