Hallå, kanske dax för en liten presentation...
Har smugit runt här bland alla hojfantaster och hunnit göra några inlägg redan (fusk, jag vet)
Jag är en såndära ni vet, pojkflicka, dock inte flata!
Bara råkar dela intressen som killar ofta har, bilar har varit störst hittils men nu är även mc ett stort intresse.
Har oftast haft mansdominerade yrken såsom bärgare, väktare/ordningsvakt, bilreservdelssäljare... Har mött MYCKET fördomar vilket är kul ibland men också påfrestande när man försöket sköta sitt jobb.
Känner mig ganska luttrad vad gäller grova skämt och brukar sällan ta illa upp, bara tonern är rå men hjärtlig, man ska skatta med och inte åt.
Självdistans och ironi är kul bara det inte är på bekostnad av någon annan.
Finns i Stockholm men har bott både i Luleå och på Gotland.
Har inte lyckats hitta en kille som är intesserad av ett seriöst förhållande och är därför singel till vidare.
Har skattat högt framför datorn flera gånger åt läsningen på det här forumet!
Fortsätt så!
Kramar och tack för mig
Har smugit runt här bland alla hojfantaster och hunnit göra några inlägg redan (fusk, jag vet)
Jag är en såndära ni vet, pojkflicka, dock inte flata!
Bara råkar dela intressen som killar ofta har, bilar har varit störst hittils men nu är även mc ett stort intresse.
Har oftast haft mansdominerade yrken såsom bärgare, väktare/ordningsvakt, bilreservdelssäljare... Har mött MYCKET fördomar vilket är kul ibland men också påfrestande när man försöket sköta sitt jobb.
Känner mig ganska luttrad vad gäller grova skämt och brukar sällan ta illa upp, bara tonern är rå men hjärtlig, man ska skatta med och inte åt.
Självdistans och ironi är kul bara det inte är på bekostnad av någon annan.
Finns i Stockholm men har bott både i Luleå och på Gotland.
Har inte lyckats hitta en kille som är intesserad av ett seriöst förhållande och är därför singel till vidare.
Har skattat högt framför datorn flera gånger åt läsningen på det här forumet!
Fortsätt så!
Kramar och tack för mig