Gubben har nyligen överlevt ett mordförsök + alla juridiska krumbukter som pågår för att sätta dit honom, tro fan han är trött.Såg Trumps presskonferens igår och fortsätter hävda att han har slut på energi.
Ser rätt sliten och det är långt ifrån samma "fight" i ögonen som vid tidigare kampanjer.
Sen kan jag inte sluta se att han hela tiden spelar "air ackordeon" med händerna sedan någon skrev det i en kommentar.
BTW tror Kevin har rätt i att man behöver "attackera" med policeys istf för vad man nu håller på med.
Absolut men allt det plus ålder gör att han inte är samma Trump längre.Gubben har nyligen överlevt ett mordförsök + alla juridiska krumbukter som pågår för att sätta dit honom, tro fan han är trött.
Av förekommen anledning:Såg Trumps presskonferens igår och fortsätter hävda att han har slut på energi.
Ser rätt sliten och det är långt ifrån samma "fight" i ögonen som vid tidigare kampanjer.
Sen kan jag inte sluta se att han hela tiden spelar "air ackordeon" med händerna sedan någon skrev det i en kommentar.
BTW tror Kevin har rätt i att man behöver "attackera" med policeys istf för vad man nu håller på med.
Men vad fan?! 🫢Av förekommen anledning:
Behövs inte. Du har redan smittats av tankeviruset.Kommer inte kolla den länken
Klockren.Kommer inte kolla den länken
Nej jag är ren och frisk i sinnetBehövs inte. Du har redan smittats av tankeviruset.
Inga handklaver som piper och väser lite ibland då?Nej jag är ren och frisk i sinnet
Skönt att höraNej jag är ren och frisk i sinnet
Det KAN iofs bero på att normala människor inte vill förknippas med en dåre…Jag är så trött på detta anti Trump, anti SD, anti allt från dessa människor.
Vänder sig mot Trumps låtval: ”DEN låten?”
Vänder sig mot Trumps låtval: ”DEN låten?”
Megastjärnan Céline Dion vänder sig mot att Donald Trump spelat hennes sång och jättehit från filmen om Titanics undergång ”My heart will go on” på ett valmöte. Men hon passar också på att, som det verkar, häckla Republikanernas presidentkandidat. ”Celine Dion står inte bakom det eller annat...www.svd.se
De borde skämmas för att använda ett pekoral.Det KAN iofs bero på att normala människor inte vill förknippas med en dåre…
Men ändå vill hon helt säkert hellre leva i dårens USA än i indiskans. Gissar att hon inte bor i tält i L.A.Det KAN iofs bero på att normala människor inte vill förknippas med en dåre…
Jag tror nog att det är rätt många i det republikanska partiet som nu börjar vackla i sitt stöd till Trump - just med tanke på hans obefintliga moral, tveksamma förståndsgåvor, höga ålder och överhängande risk för obehagliga domslut i de rättegångar som många nog innerst inne förstår att de är motiverade.Men ändå vill hon helt säkert hellre leva i dårens USA än i indiskans. Gissar att hon inte bor i tält i L.A.
Möjligt men Celine Dion njuter nog av lag och ordning, säkert etniskt homogent också, var hon nu bor, och har säkerligen högkvalitativ privat vård för sin svåra sjukdom. Så hon vill leva det republikanska livet, tveklöst.Jag tror nog att det är rätt många i det republikanska partiet som nu börjar vackla i sitt stöd till Trump - just med tanke på hans obefintliga moral, tveksamma förståndsgåvor, höga ålder och överhängande risk för obehagliga domslut i de rättegångar som många nog innerst inne förstår att de är motiverade.
Republikaner vill vinna val, om så med en clown som president. Men förlorar de valet pga denna clown så försöker de nog hitta alternativ som faktiskt både klarar av att vinna val och sedan fungera som president i fyra år. Det kan lätt bli en rekyl som omintetgör republikanska valsegrar i decennier framöver.
Ja, det verkar inte funka med löjliga "felskrivningar" eller utal av namn eller påhopp vad gäller etnicitet längre.Jag tror nog att det är rätt många i det republikanska partiet som nu börjar vackla i sitt stöd till Trump - just med tanke på hans obefintliga moral, tveksamma förståndsgåvor, höga ålder och överhängande risk för obehagliga domslut i de rättegångar som många nog innerst inne förstår att de är motiverade.
Republikaner vill vinna val, om så med en clown som president. Men förlorar de valet pga denna clown så försöker de nog hitta alternativ som faktiskt både klarar av att vinna val och sedan fungera som president i fyra år. Det kan lätt bli en rekyl som omintetgör republikanska valsegrar i decennier framöver.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|