sportbilsentusi
Obotlig bil/MC/klock och musik/HIFI-nörd
Nu har två st det. Två kvinnor. Slump?Ingen vill ha en förlust mot Trump på cv:t
Är USA redo för en kvinna vid rodret, kan haft betydelse. Icke-vit dessutom.
Nu har två st det. Två kvinnor. Slump?Ingen vill ha en förlust mot Trump på cv:t
Båda har väldigt lika politik överlag, inkl miljöpolitikenHar vi någon här som är intresserad av klimatet?
Kommer det bli bättre eller sämre nu?
Parisavtalet, det är ändå trams va?Båda har väldigt lika politik överlag, inkl miljöpolitiken
Skyll på det du, de hade ju en vit man (he's fine enligt Kamala), gick ju ännu sämre då.Nu har två st det. Två kvinnor. Slump?
Är USA redo för en kvinna vid rodret, kan haft betydelse. Icke-vit dessutom.
Det ser ut att vara ett tal på gång:Skyll på det du, de hade ju en vit man (he's fine enligt Kamala), gick ju ännu sämre då.
Någon som hört något om något tal från Kamala förresten?
Tjejsur catlady, love it.
Jag är övertygad om att det inte blir bättre av att utöka frackingen och elda hemkokt olja också förutom den de skulle ha köpt från arabvärlden.Har vi någon här som är intresserad av klimatet?
Skyller inte på något, konstaterar.Skyll på det du, de hade ju en vit man (he's fine enligt Kamala), gick ju ännu sämre då.
Måste se, kommer bli episkt.Det ser ut att vara ett tal på gång:
23:00 GMT... (Vilket är 23:00 UTC och 00:00 CET för er som undrar. )
Tell me more hur dålig Trump är på industri och handel också.
Har vi någon här som är intresserad av klimatet?
Så att USAs valuta stärks när USA väljer en ny president kan du lyckas vända på till att det är en dålig president? Grattis!Ungefär så här dålig, ur ett annat perspektiv.
View attachment 506156
View attachment 506157
Vad blev följden ur ett globalt perspektiv? Det finns ju inte direkt någon anledning för svenskar att klappa i händerna och jag är inte ens säker på att tullar och protektionism kommer gynna USA på längre sikt. Ett handelskrig kommer vi alla förlora på.
Så att USAs valuta stärks när USA väljer en ny president kan du lyckas vända på till att det är en dålig president? Grattis!
Det blir inget krig, det kommer bli balanserat.
Jag har nog aldrig hört en människa förneka förekomsten av klimat.Jag var på väg att fråga vad du själv tror men sen slog det mig att du nog är klimatförnekare.
Jag har nog aldrig hört en människa förneka förekomsten av klimat.
Jag vet, men det är ändå fel.Rätt benämning borde kanske vara klimatförändringsförnekare men jag tror nog att namnet "klimatförnekare" kan ses som allmänt vedertaget.
Vedertaget fel kanske.Jag vet, men det är ändå fel.
Jag bor i Sverige, du då?Bor du i Sverige eller USA? Läste du slutet av inlägget också?
Vi kan väl återkomma till det här ämnet om om 4 år.
Det gick sämre för Demokraterna när Biden var kandidat fram till i juli i år.Skyller inte på något, konstaterar.
Trodde du visste att han slog Trump senast…
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|