Prinsen Carl Philip är SINGEL!!!!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Ja jävlar, jag kunde inte ha brytt mig mindre..

Han kanske äntligen har tänkt komma ut?
Det skulle IOFS vara festligt
 

dOLKO

Erfaren
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Segeltorp, Stockholm
Hoj
Triumph Sprint RS 02:a, Impala 65:a .
Han kanske kommer ut från garderoben? Kungligt deltagande på Priden nästa sommar vore ju coolt.
 

ReoReo

Proud member of Lucius fan club!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bangkok
Hoj
Kawasaki minimotard i Bangkok.
Det var väl roligt. Jag föreslår en flaska Argyle Pinot Noir (systemnummer 99205) och lite räkor.

Någon som vet var Carl Philip bor? Vorde ju pinsamt om Erikho står på slottsgården och sjunger ballader i onödan.
 

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Ort
Hudiksvall
Hoj
Yamaha R1 -08
Men satan! Såg ni det där?!?

Intressesmurfen brassa hELveTe rätt över golvet!
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Jag kan fortfarande inte förstå varför vissas liv skulle vara intressantare eller viktigare än andras? :va

När min pappa dog i cancer så blev det en dödsannons, en i mängden, för alla andra iaf. I helvete det var så för mig! Men råkar Carola eller nån annan sliskig kändis slå i tån i en dörrpost är det löpsedelsstoff och förstasidesnyheter i flera dagar! :mad: :4skrika

Och nej, jag är inte kommunist eller marxist, möjligen Lennonist!
 

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Ort
Hudiksvall
Hoj
Yamaha R1 -08
Jag kan fortfarande inte förstå varför vissas liv skulle vara intressantare eller viktigare än andras? :va

När min pappa dog i cancer så blev det en dödsannons, en i mängden, för alla andra iaf. I helvete det var så för mig! Men råkar Carola eller nån annan sliskig kändis slå i tån i en dörrpost är det löpsedelsstoff och förstasidesnyheter i flera dagar! :mad: :4skrika

Och nej, jag är inte kommunist eller marxist, möjligen Lennonist!

Exakt så känner jag med.
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Jag tycker det är dags att avskaffa Sveriges kungahus. Att ha någon som föds till stadschef känns jävligt.. 1700-tal. :mad:
 

Lisenfisen

Vart tar det vita vägen då snön smälter?
Gick med
22 Oct 2008
Ort
1 km efter världens ände med MR R6™
Hoj
det kommer
Och Evan Rachel Wood är också singel sen det har tagit slut mellan henne och Marilyn Manson.....

och den kända profilen och den och den och den och den.....osv....vem bryr sig....:fatta!

Eller Erikho kanske var intresserad och vill lägga in sin stött nu på Carl Philip?:kär
 

Vrom

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Gammalt skrot (till salu)
Jag är mer upprörd över att någon som fyllt 30 år och kallar sig "reporter och författare" inte klarar av att formulera en enda korrekt och begriplig mening.
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
På något vis så har jag svårt att ta en människa som skriver en mening på 106 ord på allvar.

Blondinen med falskt leende skrev:
Strax ska jag berätta alla detaljer om min resa & vårt möte men just nu sitter jag & är nöjd över detta mitt avslöjande & ser just inget annat problem med Carl Philip än att han uppenbart föredrar brunetter men jag lovar jag är villig att ändra mig om han vill hålla min hand istället nästa gång & allra helst även göra andra saker än det & just nu råkar dessutom Stilprinsen Bara Vara bortrest i en hel vecka så det passar himla bra & det kan inte hjälpas för Bernadotteprinsen har ju ändå blått blod i ådrorna & onekligen en hel del stil han också.
Och de andra var på 69, 87 och 99 ord.

Jag är mer upprörd över att någon som fyllt 30 år och kallar sig "reporter och författare" inte klarar av att formulera en enda korrekt och begriplig mening.
"Hovreporter" och "glamourförfattare" dessutom. :tungan
 
Last edited:

Metusalem

Arbetsbefriad
Gick med
9 Oct 2008
Ort
Karlskoga
Hoj
Ducati Pantah 600 -82; Kawasaki GPZ 900 R -90
Jag kan fortfarande inte förstå varför vissas liv skulle vara intressantare eller viktigare än andras? :va

När min pappa dog i cancer så blev det en dödsannons, en i mängden, för alla andra iaf. I helvete det var så för mig! Men råkar Carola eller nån annan sliskig kändis slå i tån i en dörrpost är det löpsedelsstoff och förstasidesnyheter i flera dagar! :mad: :4skrika

Och nej, jag är inte kommunist eller marxist, möjligen Lennonist!

Jag slog lilltån i ett sängben härom dagen. Inte fan stod det något om det i tidningen.:mad:

..och skriver "och" som "&" konstant, samt helt utan kommatecken i hela texten.

Bra WG! Svnska pråket måsste sannerass:tummenupp
 
Last edited:

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
ts länkade ju till någon annan töntblogg skriven av en utvecklingsstörd människa sist.

När man nått en plats i livet där man sitter och marknadsför tragiska bloggar på uppenbart fel forum så kanske man skall titta sig i spegeln och fundera lite på om man är så jävla nöjd med sin tillvaro...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top